26 במרץ, 2015

יש לנו כיוון

טיול ספונטני לקיבוץ בארי הוכיח לנו: האביב כבר כאן. קחו את זה לאן שתרצו

נניח שיש לכם בוקר פנוי, נניח מחרתיים. ונניח שיש לכם חבורת ילדים אנרגטית שחייבת להוציא מרץ של טריאתלוניסטים. ונניח שנגמרו לכם הרעיונות לאן כדאי לתעל את כל זה (עוד פעם אחת בפארק – אנחנו קופצים לירקון). או, פה אנחנו נכנסים לכם לתוכניות.

בשבת שעברה, הטיפוס הכי יוזם במשפחה הציע כיוון שלא חשבנו עליו – טיול קטן בקיבוץ בארי שבנגב. אחרי נסיעה לא ארוכה נפתחו פתאום העיניים, הריאות והלב: ים של חרציות ופרחי בר נגלה אלינו לצד גבעות מוריקות ועושר של צמרות פורחות. ולמרות שהכלניות כנראה סיימו כבר את הקדנציה שלהן, אפשר להיות בטוחים – אביב זה כאן. אחרי שתחנו את האוטו, צאו להכיר את הקיבוץ החמוד הזה: אפשר לטייל כאן ברגל בין הגבעות ולדמיין שאתם באמצע כפר אנגלי. אפשר לערוך פיקניק של קפה וסנדביצ'ים וחלבה מתחת לאקליפטוסים הענקיים (ולבדוק בוויקפדיה אם הם באמת ייבשו ביצות כמו שתמיד אמרו לנו). ואפשר להגיע עד לחנות "לה-מדווש" שמצאנו פה, שמציעה אופניים להשכרה בכל מיני הרכבים – לזוגות, ליחידים, לילדים, ואפילו חשמליים – ולצאת לרכיבה קצרה במסלולים רחבים ולא מאוד אתגריים, חלקם עוברים דרך פסלי חוץ יפים, חלקם מפנים לאתרים היסטוריים שבסביבה (מגדל מים מישהו?) וכולם מספקים את הנוף הכי מרגיע שפגשנו, בלי אף רמזור בדרך.

מי שרוצה – יכול להיכנס לבית הקפה והמזנון שצמוד לחנות האופניים (ולקנות לכולנו גלידה ומאפים שמכינים פה הום-מייד). האחרים יכולים להתנדנד בינתיים ולהשקיף על עזה שנמצאת כל הזמן ברקע, ועכשיו נראית רגועה וירוקה מתמיד. שרק יישאר ככה.

חנות אופניים ומרכז רכיבה "לה-מדווש" – קיבוץ בארי (בנגב המערבי, מועצה אזורית אשכול), 08.9949374
שעות פתיחה (לחודשי ינואר-אפריל): שני-חמישי, 9:00-18:00; שישי, 7:00-14:00; שבת 7:00-16:00. ראשון – סגור. מחירון השכרה ורעיונות למסלולים באזור – באתר

 

צאו לדרך. מסלולים רחבים לרכיבה בקיבוץ בארי




אול אבורד! סוגי אופניים שונים להשכרה ב-לה-מדווש



 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה