14 במאי, 2018

יש לנו הארה

גופי התאורה המשולבים ברהיטי עץ של סטודיו Light House מכניסים הביתה תאורה מחמיאה, נכונה ומקורית. ככה זה כשאחד היוצרים הוא קולנוען ולשני יש כשרון מחשמל

כל תינוק ששבר את יוטיוב, או כוכבת אירוויזיונים מנוסה כבר יודעים מי האיש החשוב ביותר על הסט: התאורן. היחיד שיודע איך ובאיזה צד לתפוס אתכם הכי דוז פואה, נקודה. עניין שעשוי להסביר איך מתן בללתי, קולנוען וצלם מוכשר שאחראי על קליפים, פרסומות וסרטים עטורי שבחים, גילה עצמו לאחרונה גם כנגר גופי תאורה מטריפים, שנעזר בידע המקצועי שצבר כדי להאיר לכם את הבית כמו בסצינה זוכת פסטיבל טרייבקה (מאמי, מעכשיו יותר נכון לי לריב ליד הנישה במסדרון).
 
את האור הפנימי החדש שבו גילה לפני שנתיים, כשקיבל במתנה מבת זוגו מנוי לסטודיו פתוח לנגרים ביפו, שם התנסה לראשונה בעבודת כפיים מהוקצעת, למד על תכונותיו של כל סוג עץ, והשתפשף בעולם הנגרות. אחרי שעשה ושייף לביתו, התאהב בתחום והחליט לנסות ולשלב בין ההבנה שלו בתאורה נכונה ומחמיאה לבין רהיטי עץ מיוחדים. לשם כך, הציע מתן לחברו הטוב – אורן טבילה, להצטרף ולפתוח סטודיו משותף. טבילה, שלמד בכלל מדעי המחשב בדגש על אלקטרוניקה (כל אחד והשבבים שלו, יו נואו), הביא עימו יכולות-על בחיווט ובחשמל, וביחד הם מצליחים בשנה החולפת לברוא אור בכל חלום עיצובי מתוחכם, מסובך ומדליק. הכי תרתי.

כך למשל תוכלו למצוא אצלם, בסטודיו Light House, מדף שבקצהו מוטמעת מנורה ולצידה כפתור דימר יפהפה עשוי עץ בגימור seamless מושלם (ומהיום אמרו – המעמעם המהמם!). יש גם אהילי עץ מעוגלים ועדינים (הכי לייט שאפשר), קוביות עץ נתלות מהתקרה עם נורות פחם מהממות, לוח עץ לתקרה ממנו מתפתלת נורה חשופה, ועוד. הכל מעוצב בעבודת יד מרשימה, ששומרת על מראה ייחודי שקשה להשיג בעבודה מכנית, ומחומרי גלם טבעיים מעולים המתאימים לכל קימור וכיפוף. כך שאף רהיט לא חוזר על עצמו בדיוק, ובכל פעם עשוי מעץ מלא אחר: אגוז, אלון, מייפל או דובדבן. וזו עוד רק קולקציית הביכורים בטנא שלהם (סליחה, היינו חייבים. תגידו תודה שלא הלכנו על הכותרת "חג מתן אורה" או "טבילה ראשונה", שקלנו).

בקרוב תוכלו לתפוס גם דגמים שולחניים עם נורות לד קטנות, גופים צמודי-קיר, מנורות קריאה, או הכי כיף – פריטים בהתאמה אישית. פייר, לייטהאוסים? הדלקתם.
 
גופי תאורה של Light House Studio – החל מ-245 ש"ח
להשיג בחנות האונליין. פרטים נוספים בפייסבוק, באינסטגרם או באתר הרשמי. צפו כאן בסרטון ההדגמה למדף סטנלי (שבתמונה למעלה)

הכי לייט. Light House Studio (צילומים: מתן בללתי)

הכי לייט שאפשר. Light House Studio (צילומים: מתן בללתי)

 

 

כששבבי עץ פוגשים שבבי אלקטרוניקה. Light House Studio (צילום: מתן בללתי)

אור לנו. Light House Studio (צילום: מתן בללתי)

 

 

הדימר שעימעם אותי. מדף סטנלי ומנורה של סטודיו Light House (צילומים: מתן בללתי)

הדימר שעימעם אותי. מדף סטנלי ומנורה של סטודיו Light House (צילומים: מתן בללתי)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה