21 בדצמבר, 2015

יש לכם סידור

ליבי ברגמן לא רק מסדרת בתים וחדרים, היא מצילת חיים. רגע לפני שהבלגן עובר אתכם לשנה הבאה - הרימו טלפון למרי פופינס הישראלית, ותגלו מחדש שיש לכם רצפה

אל תשאלו מה עוללנו לעצמנו: הזמנו חברים לערב כריסמסילבסטר מאולתר בשישי. אסון. האמת היא שסתם חיפשנו תירוץ זר כדי להיפגש עם אנשים. כי רק ככה, יש סיכוי שנסדר קצת את המערה המבורדקת בה אנו חיים. זה, או לקרוא ב-SOS לליבי ברגמן.
 
הפיה הטובה ליבי, עוסקת בשנים האחרונות בסידור וארגון בתים ושגרת חיים, בשיטה רגישה, שיתופית, שרואה אתכם לגמרי דרך הבלגן אליו נקלעתם ומשאירה אחריה רק שטיחים חפים מגרביים תועות, מסדרונות ריקים מילקוטים ו"חדרי בלגן" ללא בלגן. ליבי שמגיעה בכלל מתחום תקשורת ומנהל עסקים, מספרת שאחרי שנקלעה למשבר אישי החליטה להתרכז במה שעושה לה טוב מאז שהיתה ילדה – אסתטיקה וסדר. תהיי בריאה. לפני 3 שנים, במהלך רילוקיישן ושהות בבוסטון נתקלה בתוכנית טלוויזיה על אגרנים כפייתיים (מתי אתם באים לצלם אצלנו פרק ספיישל?), החלה להתעניין בנושא, השתתפה בימי עיון וסמינרים מקצועיים, ומאז היא מלווה אנשים בארץ ובעולם שרוצים לחיות מסודר יותר.
 
זה יכול להיות השתלטות ממוקדת על ארון עוין, מיון ארגזי צעצועים עם אובר-ווייט, סידור מדפים קורסים במשרד, מטבחים ואפילו מעברי דירה (הצ'אנס הכי מפוספס לזריקת שמאטעס ששמרתם מ-92'). אחרי שיחת היכרות והעברת תמונות של הפציינט המבולגן שלכם, ליבי תשלח הצעות, תגיע לפגישה אישית, תבין את הדינמיקה בין יושבי הבית (על אדונים ומשרתים שמעת?), ואז תקבע אתכם סשן מרוכז לטיפול כירורגי בבעיה. רק אחרי שהכל ישב פיקס, ליבי תשאיר אתכם ליהנות מהבית המחודש שלכם, ותעניק טיפים וליווי צמוד בהמשך.
 
לכבוד השנה החדשה (או ביקור החותנת הבא), תפסו את הפינה הכי מביכה בבית, צלמו טוב טוב את תמונת הלפני, ולא תאמינו מה יקרה פה אחרי שליבי פופינס תבקר. קלוט מאמי, יש לנו פרקט!

ליבי ברגמן – ארגון וסידור בתים – בין 85-100 ש"ח לשעה (תלוי בגודל הפרויקט. בינתיים מגיעה לאזור המרכז והשרון)
פרטים נוספים – טל': 058.4513110 (ליבי), עמוד הפייסבוק, libbybergmanpro@gmail.com

נראה אתכם שומרים על זה. לפני (משמאל) ואחרי סידור של ליבי ברגמן

אוי למי שלא מחזיר למקום. לפני (מימין) ואחרי סידור של ליבי ברגמן

 

 

אז הנה המחשב! לפני (משמאל) ואחרי הטאץ' של ליבי

אז הנה המחשב! לפני (מימין) ואחרי הטאץ' של ליבי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה