12 ביוני, 2011

יש לי חולשה לגלשנים

מצאנו כלי תחבורה ספורטיבי שעשה עליה לא מזמן ומשלב בין סקייטבורד לגלשן. קוליים, זה בשבילכם

בנערותנו, ולאורך תקופה לא מבוטלת בתיכון, העולם שלנו נחלק לשלושה: גולשי גלים, גולשי רוח ולא מעניינים. כי יש משהו בנוסחה של שיער שרוף, חול בריסים, בגד ים זרחני ויציבה של מזח – שעושה לכולם (או לפחות לנו) פיק ברכיים. וכשגולש מקצועי אחד, סיפר לנו שיש עניין חדש בארץ, משהו שמשלב גלישת גלים עם סקייטבורד ונקרא Street SUP – ידענו שאנחנו פשוט חייבים למצוא את חולצת האושן פסיפיק שלנו, ולצאת לבדוק את העניין.

את גלשני ה-SUP  (ראשי תיבות של Stand Up Paddle-boarding), המציעים גלישה בים בעמידה, תוך חתירה עם משוט (דמיינו חסקה מודרנית) – כבר יצא לנו להכיר. אבל עכשיו, כשהגיעו לישראל גלשנים עם גלגלים המיועדים לחתירה על היבשה – זה כבר סיפור אחר. גלשני ה"סטריט-סאפ", המיוצרים בארה"ב על ידי חברת Kahuna Creation הם למעשה סקייטבורדים ארוכים, שמאד מזכירים את גלשני העץ שהיו פעם פעם מזמן, אליהם מצורף מקל ארוך (מעץ מלא או מבמבוק), מעין משוט יבשתי המכונה "ביג סטיק", בעל סיומת מגומי. המקל החכם הזה הוא שמאפשר התקדמות חלקה וכיפית במישורים, עוזר לדחוף בעליות, או לעצור ולשמור על איזון בירידות – ללא הורדת הרגל מהבורד. על הדרך, ומיד אחרי שתתרגלו להעברת המשקל מצד לצד, תגלו איך אתם מחזקים לא רק את היציבות והקואורדינציה שלכם, אלא גם את שרירי הבטן, הכתפיים והזרועות, ובכלליות – מתחילים לקבל פיגורה של מת'יו מקונוהי. כל הקומבינה מאד איכותית, ומתאימה לכל אחד ואחת: הבורדים יציבים ועמידים ביותר, המקל מגיע ב-4 אורכים (לפי גובה הרוכב) ומעניק תחושת בטחון, אחיזה טובה במדרכה ובלימת זעזועים, והכי כיף: אין כל צורך בניסיון קודם. כך שגם אם תמיד פחדתם מסקטים – אתם עומדים לגלות כמה זה טבעי לכם להפליג ביבשה.

שימו לב, זה אמנם לא קל בהתחלה, מאמץ כאמור כל שריר אפשרי בגוף, ומצריך קימה מהספה, אבל ברגע שתופסים את העניין – זה מאד ממכר. לסיכום, ביומולדת הבאה – הזמינו בשביל החצי השני שלכם בורד כזה והעניקו לו תחביב שיסובב לו את החרבות.

לונגבורד – בין 1,200 ל-1,390 ש"ח (לונגבורד פרימיום – 2,490 ש"ח), ביג סטיק – 590-790 ש"ח. מבצע בחנות הבית, עד חמישי 16.06.11: לונגבורד (ראסטה/קיווי) + ביג סטיק סטנדרטי ב-1,250 ש"ח.
לפרטים נוספים ורכישה – www.streetsup.co.il, טל': 072-2700288 (משלוחים עד הבית ללא תשלום), לדף הפייסבוק – לחצו כאן; ניתן לשכור את הציוד בפארק הירקון (בתיאום מראש דרך האתר) – 80 ש"ח ל-45 דק'. ניתן לרכוש גם ב-kiteaway של עמית ענבר (בית ינאי), ב-joy-ride (מקווה ישראל 25, תל אביב), וב-"Galim Surf" (חוף הבננה-ביץ', בסמוך לדולפינריום, תל אביב)

[PSGallery=6du628bkwd]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה