23 באוגוסט, 2009

יש חובש באולם?

תרסיס אלוורה אורגני בשם ALOE FIRST, יצליח גם להרגיע את העור וגם לשדרג את ערכת העזרה הראשונה הביתית שלכם - בשפריץ אחד

השבוע אירעו בסביבתנו שלושה מקרים שהובילו אותנו לאותה המסקנה: נער יקר ללבנו חזר שלוּק לגמרי מטיול קיץ, אישה יקרה ללבנו הביאה לעולם תינוק משגע בלידה לא פשוטה, וגברת נוספת ניצלה בעור שיניה (בעיקר בעור, האמת) ממפגש בלתי סימפטי עם מכסה של קופסת שימורים, שזיכה אותה בשיעור חשוב לחיים (ואיתו ארבעה תפרים בכף היד). המסקנה הייתה כפולה: אחת, מישהו מנסה לעשות לנו עין (אנחנו יודעים מי אתה. ותיזהר) ושתיים: יש לדאוג בהקדם לאבזור תיק העזרה הראשונה, שעומד מבויש מאחורי סלסלת התחתונים בארון הבגדים ומציע בקושי תחבושת אישית מרופטת, שמלווה אותנו עוד מהטירונות.

שלוש פעמים הצטערנו השבוע על שאין באמתחתנו את תרסיס ה"אלו פירסט" של חברת Forever Living Products. "פוראבר" היא חברה העוסקת בגידול, ייצור ושיווק של מוצרי בריאות וקוסמטיקה מצמח אלוורה שאינו מרוסס או מדושן בכימיקלים, והיא היחידה בעולם שמייצרת ג'ל אלוורה מיוצב, כלומר ג'ל הזהה למצבו המקורי, הפעיל והיעיל, כפי שהוא מצוי בעלה הרענן של הצמח. מוצרי האלוורה של החברה, ש-80 מתוכם משווקים בארץ ברישיון משרד הבריאות, מיוצרים מ-100% ג'ל אלוורה מיוצב ופעיל.

מה כל כך טוב בג'ל האלוורה? מסתבר שיש לו סגולות הידועות כבר אלפי שנים, והוא מספק הקלה ומסייע במספר רב של מחלות ובעיות רפואיות, החל מפטריות ברגליים ואנמיה וכלה באולקוס וראומטיזם. תרסיס ה"אלו פירסט", המבוסס על אלוורה מיוצבת ופעילה, פרפוליס ותמציות צמחים, עוזר לעצור דימום ולחטא פצעים, מרגיע פגיעות וגירויים בעור ומציע שלל פתרונות לאם ולתינוק: הרגעת פריחת חיתולים, סיוע בהחלמה אחרי ברית מילה ועוד. בקיצור, תכשיר חובה בכל תיק עזרה ראשונה – אלטרנטיבי וקונבנציונלי כאחד, בבית ובמשרד. נסו ורססו.

אלוורה במיכל התזה – 105 ש"ח (473 מ"ל)
להשיג אצל יעל רוזן, טל': 054-4284778

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה