15 בספטמבר, 2016

יריד המתנות מכה שנית

יריד מרמלדה מרקט Street חוזר לקניון כפר סבא ברביעי הבא, עם עשרות דוכני מעצבים ויוצרים לוהטים, כולל מתחם אריזות יפהפיות שיסדר אתכם פיקס לחג - מתנה מאיתנו. אז, כבר אפשר להכריז על מסורת?

יש חוויות כיפיות, מדויקות ושכל כך באות לנו בול – שאנחנו רק מחכים לחזור עליהן שוב ושוב. ולא, אנחנו לא מדברים על הימים בבייבי-ליס (סורי קידס). הבוקר, אנחנו גאים להזמין אתכם ליריד "מרמלדה מרקט סטריט 2" – בקניון כפר סבא הירוקה! וכמו בסיקוול טוב באמת, אם פספסתם את הראשון – אתם בכל זאת יכולים להיכנס לעניינים בלי בעיה, הנה כך:

אחרי הירידים הקודמים שלנו, שהפגישו בהצלחה בין עשרות מעצבים צעירים למאות לקוחות חדשים שסופסוף זכו ללטף, למשמש ולמדוד את כל המוצרים היפים, שאתם רואים לאורך השנה רק מאחורי פרגוד הפיקסלים – החלטנו לעשות זאת שוב (למה לא בעצם?), מרביעי ועד שישי הבא, 21-23.9, ולאפשר לכם להגביר הילוך לקראת היסטריית מתנות החג. מישהו אמר – התחלה של מסורת?

זה אומר שלמשך 3 ימים בלבד, תזכו להסתובב בתוך המרקט שלנו בלייב, ולפגוש פנים מול פנים את האנשים שהופכים אותו למתחם שוקק ויצירתי (טעימה קטנה מהפריטים למטה בתמונה): כמו למשל שירן כדר מ"שירנקה", אושיית אופנה והאינסטגרמית הכי לוהטת שתכירו, שמעצבת כלים, מגבות מטבח ומוצרי נייר שהכי מדברים בעד עצמם. או את רוני בר-און מ"צמנט", שעושה מבטון וטאץ' נכון – גן עדן לעציצים שלכם. לידן, דמיינו את כל הסניקרס שאי פעם רציתם למדוד – מסופרגה מוזהבות ועד הניו-ניו-באלנאס – מחכות לכם בדוכן של "טאצ'דאון". את הילדים אנחנו דפנטלי מתכוונים לפנק עם ממתק מטקסטיל של My Lullaby, ואז להתאים להם חולצה רכה ומגניבה מ-TINONO. מה שמזכיר לנו – למדוד סופסוף טבעות עם אותיות שמות הילדים שמעצבת פאולה לפידות; ומשם – להתלבט בין קערות עמוקות או שטוחות של הקדרית עינב בראון; ואולי גם קלאץ' צמחוני קטן בעבודת יד של מיה שלו? וזה אפילו לא פרומיל מהרשימה שלנו. בקיצור, עד מתי פתוח כאן? אנחנו ננעל כשנסיים.

אבל רגע, הכנו לכם עוד דובדבן על כל הקומפוט הזה:
במתחם היריד, יחכו רק לכם דוכנים בהם כל פריט שבחרתם – יעטף באריזה מושקעת ומהממת, כמו בחלומות של הפינטרסט שלכם, כולל תגית לשרבוט ברכת "שנה טובה" (במתנה מאיתנו ומחנות היצירה "מסטיקים"!). דוגמא יפה-יפה בסרטון שהכנו. וזהו, סודרתם פיקס לחג.

אז מה קבענו?
אנחנו הולכים לארגן את הדוכנים והוואשי טייפ לקראת שבוע הבא; אתם מגיעים מרביעי ועד שישי בכיף שלכם לקניון כפר סבא הירוקה, ומתחילים למחוק מטלות מרשימת הניג'וסים השנתית. נתראה בחניון.

יריד מרמלדה מרקט Street חוזר לקניון כפ"ס הירוקה – 21-23.9.16, לאורך כל שעות פעילות הקניון (רפפורט 3, כפ”ס, טל’: 073.2433059). פרטים ועדכונים שוטפים בעמוד האיוונט

הצצה למה שמחכה לכם ביריד. יריד המעצבים מרמלדה מרקט STREET בקניון כפ"ס הירוקה

הצצה למה שמחכה לכם ביריד. יריד המעצבים מרמלדה מרקט STREET בקניון כפ"ס הירוקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה