04 באפריל, 2016

יציאת המאה

בוטיק הווינטג' האינטרנטי LILU יוציא אתכם עם אאוטפיט תואם קומפלט, מהחולצה ועד הגובלן - ובלוק שלא מהעולם הזה

שוב זה קרה לנו. הגענו עם בדיוק אותה חולצה כמו שתי אמהות אחרות לאסיפת הורים (סצינה רותחת יותר מהחתול-והכלב, אל תטעו). וזה עוד אחרי ששבוע שעבר ראינו על מישהו בול אותו תיק שהבאנו מניו יורק, וחשבנו שאנחנו היחידים. ברגעים מבאסים כאלו, כשנדמה כי כל העולם כולו פיג'מה צרה מאוד, אין לנו על מי לסמוך אלא על מקורות שבטוח אין לאף אחד אחר. או יותר נכון – כבר אין לאף אחד אחר: בגדי וינטג' שלא מהמאה הנוכחית.

ואת הדרך במנהרת הזמן, שווה לתת לטל גבריאל להוביל: בתור מי שעוד כילדה ביקשה מהוריה ללכת לימי כיף בשוק הפשפשים ביפו, אין פלא שכשבגרה קבעה מעל השוק ההומה את מקום מגוריה. משם היא מפעילה כבר שנה וחצי וביחד עם אמה רחל כהן, בוטיק אינטרנטי שוקק ומאיר עיניים בשם "לילו", המכיל אוסף פריטי וינטג' לארון, למטבח ולבית, שהשתמרו יפה משנות ה-50 הקודמות ועד ה-70, גג. כל פיס אותנטי שהן מוצאות בשווקים בארץ ובעולם (מאיטליה ועד גרמניה), עובר בדיקה קפדנית, ניקוי וגיהוץ, ומצטרף לקו הכללי שהן בונות. חלקם של מעצבי על ובתי אופנה מיתולוגיים שכבר באמת אין להשיג, וכולם במצב מצוין או עוברים שדרוג קל, כדי להכינם לסיבוב מחדש ברחוב. אבל מה שהופך את השיטוט בחנות לנעים עוד יותר – הוא היכולת של טל לסדר את המדפים הוירטואלים כך שלצד כל אאוטפיט – תמצאו גם תיק תואם, או חגורה שבמקרה הולכת עם חצאית בהדפס דומה, תמונת גובלן ליד סיכה זהה, ובקיצור – סדרות שלמות ומשלימות לטוטאל לוק, שנראות כאילו הרגע יצאו יחד למסלול.

טל מספרת שהחלק הכי כיפי הוא התגובות של לקוחות, מרמת הגולן ועד הנגב, שאוהבים למצוא אצלן פריטים שמעולם לא יצאו מהאופנה. צרפו לזה את הידיעה שמכל דבר יש רק אחד ומיוחד, את האפשרות לבקש מהן לצוד עבורכם פריט ספציפי שתמיד חיפשתם, או המחשבה שכל מה שסבתא לא השכילה להוריש – "לילו" תסדר לנו – וקיבלתם את מציאת המאה. ברוריה, כזה בטוח אין לך.

פריטי וינטג' – ביגוד – החל מ-100 ש"ח, חפצים – החל מ-80 ש"ח
להשיג בחנות אונליין בלבד Lilu אוצרות וינטאג'. עוד עידכונים – בעמוד הפייסבוק או בחשבון האינסטגרם

 

 

כל הקודם - זוכה. טעימות מ-לילו אוצרות וינטג'

מי ישים יד ראשון – על יד שניה? טעימות חד פעמיות מ-לילו אוצרות וינטג'

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה