09 ביוני, 2011

יפי הבלורית

פוסטר של כל תספורות הרוק והפופ הטובות ביותר יתן לכם רעיונות בדרך לספּר

בתור מתבגרים, ובכל פעם כשנכנסנו למספרה, רצינו נורא לבקש מהספר "תעשה לי קרחת שינייד אוקונור" (אבל בסוף תמיד השתפנו ונשארנו עם רעמה של טינה טרנר). עד היום, כל זמר חדש שמפציע לחיינו וליוטיובנו – עושה לנו חשק לשנות פריזורה ולהרגיש קצת רוק'נרול: תנו לנו ארוך וגבוה כמו איימי ווינהאוס, קצוץ פלוס בלורית של ריהאנה, שפריץ של לבן כמו של נינט ואפילו השפם של מרקורי – ואנחנו מאושרים.

ואם גם אתם בעניין, אבל מתלבטים על איזה מהתקופות של דייויד בואי ללכת –  אולי הפוסטר הבא יסדר לכם את הראש. סטודיו ניו יורקי מדליק ומצחיק בשם "Pop Chart Lab", אוהב לעצב תרשימים מרשימים, שעושים סדר בבלגנים שונים, כמו סוגי הבירה הקיימים, מיני כלי מטבח, אבולוציית השלט הרחוק, קשת שמות הראפרים, ובקרוב – כל תפקידיו הקולנועיים של ביל מוריי. אבל אנחנו כאמור, שמנו עין על פוסטר חביב המרכז את 108 תסרוקות הרוק והפופ הטובות והאיקוניות ביותר, המספרות יחד את היסטוריית המוזיקה – כמו שאף מצעד ב-VH1 לא יכול.

כך תזהו בגזרת האולדיז את הפאות של אלביס, הפזור של דילן, קאש, מוריסון, סנטנה או הנדריקס; בייצוג הנשי תמצאו את ג'ופלין, דבי הארי, סמית', לאופר ומדונה כפי שנתפסה אי שם באייטיז; יש את אלה שאי אפשר לפספס מרחוק – כמו ביורק, ליידי גאגא, בוב מארלי, סנופ דוג או הזקן של גיבונס; וכמובן רעמות קלאסיות באמת כמו של סלאש, זיגי סטארדאסט, ספרינגסטין או ג'אגר.

אם יש איזו בלורית שחסרה לכם ברצף (רמז: הפוסטר הזה נולד כנראה לפני ביבר), חברי "פופ צ'ארט לאבּ" ישמחו לשמוע על כך ואפילו לשלוח לכם 10 דולר מתנה לרכישות באתר שלהם בתמורה. כל הפוסטרים שלהם מודפסים אגב על נייר ממוחזר (שאושר ע"י מועצת היערות) ומגיעים ממוספרים וחתומים על ידי המעצבים שיצרו אותם – לכל נקודה שתבחרו בישראל. ואת הפוסטר הזה, תוכלו גם לרכוש מודפס על חולצה, ואז – לצעוד היישר למספרה ולהצביע בכל שבוע על פריזורה חדשה. 

פוסטר תסרוקות רוק – 25 דולר (גודל: 18X24 אינץ', מודפס על נייר ממוחזר, מגיע חתום וממסופר על ידי האמן)
לצפייה בפוסטר בשלמותו – לחצו כאן, לרכישה – היכנסו לאתר popchartlab.com (ניתן לשלוח לכל נקודה בישראל)

בקרוב במספרה שלכם. פוסטר התסרוקות של Pop Chart Lab


זה לא זה בלי הכובע של שרית חדד. מתוך פוסטר התסרוקות של Pop Chart Lab


עוזי, תעשה לי באסטה ריימס. מתוך פוסטר התסרוקות של Pop Chart Lab


 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה