09 בספטמבר, 2020

יס פליז

חברת הפרזול הוותיקה "ארטיג'אני" משיקה גלריית פופ-אפ עם שלל מתנות, יצירות אמנות וכל מה שהבית שלכם רוצה ללבוש לחג, מהספרייה ועד הסוקולנט שבפנים

בוא בית, מתלבשים. הפופ-אפ לחגים של גלריית הפרזול ARTIGIANI

לא יודעים אם קיבלתם את הממו, אבל החגים עוד שניה כאן ואף "רמזור" לא יעצור את רשימת המטלות לקראתם (תזכורת: מי שבקפסולת "מנות ראשונות עד המרק" – אוסף את סבתא, קפסולת "מרק עד אחרונות" – מחזיר!). ובבואנו להתחיל ללקט מתנות לאחרים, ובעיקר, בואו, לעשות לביתנו (לו הקירות יכלו לדבר הם כבר היו שואגים "שמישהו ילביש אותנו! נהיה קר בערבים") – נתקלנו ב-5 המילים בעברית שהכי מדברות אלינו כרגע: אירוע פופ-אפ לעיצוב הבית. חולשה בברכיים, שלום.

מדובר בחלל היפהפה שהקימו בחברת הפירזול הוותיקה "ארטיג'אני", של בני הזוג לאה ואנדראה ואנוצ'י (יש אתכם ביותר סקסי?), שהוקמה עוד ב-1993 ומציעה עיצובים במלאכת יד קפדנית בסגנון טוסקני עליו אנדראה גדל (כך למשל את הידיות הראשונות עיצבו במראה ידיות בית הוריו), אבל תמיד עם הטאץ' הארצישראלי-עכשווי של לאה.

לפני 8 שנים עברה החנות למתחם חדש בדרום תל אביב, בה לצד מפעל שמייצר, בעיקר מפליז, כל עבודת פרזול שתרצו – בהתאמה אישית על-פי עיצובי הבית, או לגמרי מהדימיון שלכם – הוקם גם אולם תצוגה החושף את יכולות החברה המשפחתית והמוכשרת הזאת. החל מספריות ענק, עבור בשידות, שולחנות צד, תיבות דואר, מראות, ועד הפרטים הכי קטנים בבית. הכל בסטדרנט אירופאי קפדני, שמשלב בין ייצור מכני לשיטות מסורתיות במגע ידני, כדי להגיע לרמת גימור באיכות הכי גבוהה שאפשר.

כל זאת מחכה לכם בגלריית הבית, שכעת לכבוד החגים, מארחת לראשונה עוד מיני מעצבים ויוצרים מקומיים שמתשלבים יפה בין הפירזולים (דהיינו – פופ-אפ של פופ-ארטיג'אני), והכל למכירה! תארזו לנו את הקונסולה ככה קומפלט, תודה.

יש כאן למשל את האגרטלים והכלים המעוטרים של מעיין בן יונה, עציצי "הביצה" העגולים של דנה לוי למותג CLAY, השרשראות הצבעוניות של מיכאלה מלין, התכשיטים של שרה ברוך ל-SO SO SO, מיצבי טרריום יפהפיים של עידו בנדורי, עציצי סוקולנטים, נרות, כלים להגשה, כריות או זרי פרחים מיובשים (עוד אין לכם? איך אתם חיים עם עצמכם??). על הקירות מתארחים אמנים כגון ענת בנדורי (ליידי מרמלדה בשבילכם!), המשלבת בעבודותיה בין איור, צילום וטכניקות קולאז'; כמו גם את יצירות המדיה המעורבת של מיכל גבריאלוב שנוצרו לאחר מסע ותחקיר בנאפולי (בעקבות רבי-המכר של אלנה פרנטה); יש את הצילומים העצמתיים של עוזי פורת או הציורים האדריכליים של אסף שני; העבודות הרומנטיות של חנן מילנר, ועוד שלל המלצות שכדאי להוסיף ליד צנצנת-הדבש למארחת.

לסיכום, ועד ערב החג – מאמי, הולכים לבחור ספרייה מפליז, ואת כל מה שנשים בתוכה, פליז!

!אירוע פופ-ארט פופ-אפ של ARTIGIANI (עד ערב החג, 18.9.20) – מתנות, רהיטים, יצירות אמנות, כלי בית, והזמנות למוצרי פרזול בהתאמה אישית (אוצרת אמנות: עליסה כהן-גן)
אלפסי 24, תל אביב, 03.6839796, ראשון-חמישי 09:00-17:00; שישי 09:00-13:00, פייסבוק, אינסטגרם, פרטים על האירוע בבלוג

 

הכירו את אמני הגלריה (מימין): ציור של חנן מילנר; עציצים של CLAY, מציגים כעת ב-ARTIGIANI

 

 

מחסלים את רשימת המתנות. אמני הגלריה (מימין): מעין בן יונה; עבודה של אסף שני

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה