11 באוקטובר, 2018

ימי התום

אין דרך נכונה יותר לפתוח את עונת הסתיו, מלהתעטף בכל פריט שתום מואטי מ-TOOSHAAYA סורגת ידנית מסיבי במבוק מיטיבים, אקולוגים ואולטרה-נעימים. להחזיר אהבה לטבע ולעצמכם, עין תחת עין

כל עיתון שפתחנו לאחרונה עשה לנו שחור בעיניים (ובאצבעות! מה עם לצרף איזה מגבון לעמוד האמצעי?). שטפונות, הוריקנים, שריפות, רעידות אדמה וקרחונים, בקיצור – אמא טבע, יא פאסיב אגרסיב, הבנו. את כועסת ובצדק. וכשאנחנו מנסים להבין איך להפחית טביעות פחמן או משהו כזה (שכחנו דיאודורנט ספריי הבוקר, אהבת?), אנחנו מגלים סביבנו עוד ועוד אנשים שמוכיחים מדי יום שאפשר ורצוי לעשות את האקסטרה-מאמץ כדי להשאיר אחרינו כדור נקי ויפה. הכי יפה.

קחו השראה למשל מתום מואטי, שבמהלך הרצאה בלימודי עיצוב טקסטיל בשנקר, הבינה עד כמה תעשיית הטקסטיל מזהמת, והחליטה – לא בביתי. עם זריקת אומץ מאמה (מלווה תהליכי שינויי במקצועה), הקימו יחד עסק לצעיפי טקסטיל מסיבי במבוק, הגל גדות של עולם הבדים: לא רק שהחוטים נוצרים בהליך אקולוגי מבמבוק שמתחדש במהירות, לטקסטיל יש איכויות מיטיבות עם העור, שלאחרים פשוט אין. הוא מגן מקרינת שמש, אנטי בקטריאלי (לא סופח ריחות ולכן לא דורש כביסות תכופות), היפואלרגני, אוורירי יותר מכותנה, קליל, אורגני, טבעי ואפילו מותאם לשינויי אקלים (מחמם כשקר ומצנן כשחם). סתיו טרופי מתעתע? הכר את הנסיוב שלך!

לאחר שהמלאי הראשון שסרגה אזל תוך יריד מעצבים אחד – עבר המותג שהקימה ב-2011, שינויים וקרוי כיום TOOSHAAYA (חיבור בין כינויה 'תושה', לבין 'איה' – "עיצוב" וגם "צבעים" ביפנית). את הסיבים (שבעבר קנתה פה וצבעה בעצמה) היא מייבאת כיום ממפעלים באירופה בעלי אישור אקולוגי מיוחד. לאחר תיכנון הגוון ועובי החוט, תום סורגת מהם בנול ידני פריטים נעימים ויפהפיים, שמתאימים לכל עונה, מין ומידה: צעיפים, קרדיגנים, חולצות, אפודות, הינומות, כפפות, ועוד. חלקם משולבים בסיבי סויה, הנחשבים כ"צמר טבעוני" מחמם ואולטרה-קוזי. בקרוב ייכנסו גם פריטים לבית ובהמשך אולי קולקציה לילדים (הסוף ל"אמא, הסוודר גירד אז הורדתי, איבדתי בגן וחליתי בעכברת").

לאחר תהליך פיתוח ארוך לכל דגם (נראה אתכם סופרים 'עיניים' לצווארון גולף) נסרגים החלקים אחד-אחד, מחוברים בתפירת קרושה ידנית, עוברים כיבוס, ספינינג, בקרת איכות ושוונצים קפדנית. כך שדגם שקיבל את עיטור הכבוד – תגית המותג – נחשב זוכה אולימפיאדת "תושאאיה" לפריטים מנצחים שיחזיק לאורך זמן. זו גם הסיבה שכל הדגמים והצבעים הם על-עונתיים ואל-טרנדים, שאפשר ללבוש כל השנה, כל שנה. אגב, כיוון שהכל נעשה בעבודת יד, אף פריט אינו זהה ותמיד יתאים עצמו לגוף ולאופי הלבישה שלכם. בקיצור, וכמו שהלקוחות מחו"ל מדווחות – מדובר בעור השני הראשון שלכם. הכי, אבל הכי נעים להכיר.

TOOSHAAYA – פריטים נבחרים עכשיו בסייל: צעיפים – החל מ-265 ש"ח, בגדים – החל מ-395 ש"ח (מגיע עם קייס-כותנה לשמירה על הפריט)
להשיג בחנות האונליין. פרטים באתר הרשמי, אינסטגרם, פייסבוק, פינטרסט ובסטודיו (בתיאום מראש) – רוחמה 16, תל אביב, טל': 052.4816116

עין אחרי עין. פריטים מסיבי במבוק וסויה אקולוגיים, TOOSHAAYA (צילומים: גבי מואטי)

עין אחרי עין. פריטים מסיבי במבוק וסויה אקולוגיים, TOOSHAAYA (צילומים: גבי מואטי)

 

לכל עונה, לכל אחד. פריטים על זמניים ואולטרה נעימים (צילומים: גבי מואטי).

לכל עונה, לכל אחד. פריטים על זמניים ואולטרה נעימים (צילומים: גבי מואטי)

 

מתרחב ומצטמצם לפי אופי הלבישה והשימוש. TOOSHAAYA (צילומים: גבי מואטי)

מתרחב ומצטמצם לפי אופי הלבישה והשימוש. TOOSHAAYA (צילומים: גבי מואטי)

 

להתחתן עם קרדיגן. TOOSHAAYA (צילומים: גבי מואטי)

להתחתן עם קרדיגן. TOOSHAAYA (צילומים: גבי מואטי)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה