17 בספטמבר, 2018

ימים של שקט

אפליקציית מדיטציה מעולה שתעזור לכם להתפקס ולמצוא קצת שקט פנימי, ועוד סרטון שירחיב לכם את הלב. יום כיפור, אנחנו על זה

התקופה שהכי חיכינו לה סופסוף כאן, בה כל יום מרגיש כמו שישי וכבר למחרת הופ – רביעי! ימים של רוגע מהול בפירורי הסתגלות אחרונים; של זמן לחברים (שפוגשים רק בכיפור); של עלעול בעיתוני חג שהצטברו (מתשע"ג); ותחושה שיש פנאי לכל מה שדחינו (גרביים רווקים? בואו נמצא לכם שידוך!). אבל אם בכל זאת חסרה לכם קצת שלווה, פעילות מדיטטיבית ושעמום חיובי עם עצמכם הנה שני דברים שירחיבו לכם את הלב:
 
#1 אפליקציית INSIGHT TIMER

חבר טוב הכיר לנו את האפליקציה המרנינה הזו, שמייצרת תחושה קהילתיות כיפית בין מתרגלי מדיטציה מסביב לעולם, באופן הכי אינטימי וחמוד. מרגע שתירשמו – תיחשפו למגוון כלים נעימים למתחילים או למנוסים, שמנגישים את עולם המדיטציה והופכים אותו לחלק מהלו"ז שלכם בקלי קלות. התחילו מהטיימר על שמו קרוי היישומון כולו: מעין שעון לכל סשן, שאתם קובעים מתי יתחיל וייגמר, ובעיקר עם איזה סאונד – צליל פעמוני מתכת בעומקים שונים, נקישה על קערית עץ או על גונג סיני קלאסי. כשתעמיקו פנימה תגלו גם מנגינות מומלצות לתרגול (או דווקא שקט מוחלט); קורסי שיפור עצמי שלמים לצפייה (כמו "ללמוד להגיד לא" / "לשבור את מעגל ההתמכרות" / "לתקשר טוב יותר" ועוד); ופרופיל אישי למעקב. שם תוכלו לשמור נתונים של כמה ימי תרגול צברתם, מי המדריכים או הצלילים שהכי שימשו אתכם, ליצור קבוצות חברים ולראות על מפת העולם מי מתרגל אתכם ממש כעת (ואז לשלוח עידוד בצ'אט כמו "תודה שתירגלת איתי"). אנחנו, מתברר, הכי אוהבים לתרגל מול מדיטציית LOVING KINDNESS המומלצת, שמעבירה שרון זלצברג מניו יורק. מי מצטרף? הלכנו לזהות אתכם במפה.
 

#2 לינוי אשרם, אול דה וואי

אלופה, נקודה. לינוי מרחפת באוויר בתרגיל המנצח (צילום: AFP/ Dimitar DILKOFF)

אלופה, נקודה. לינוי מרחפת באוויר בתרגיל המנצח (צילום: AFP/ Dimitar DILKOFF)

בשישי האחרון, בזמן שפתחתם עוד כפתור באליפות המשפחתית "מי מיישר את הצלי" – לינוי אשרם המטריפה, בדיוק סיימה את המקצה האחרון בקרב-רב באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבולגריה, כסגנית אלופת העולם. לא נגמר לנו מזה. קחו כל אחד מהתרגילים – החישוק ההיסטורי, הסרט היפהפה או האלות שהעפילו איתה לתואר, וצפו בהם איתנו שוב ושוב ושוב. מזל טוב ליידי, את פרפקשן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה