23 במרץ, 2011

ילדי סנדוויץ'

אחרי שסיימנו סטאז' בלא מעט סנדוויצ'יות בעיר, הרשו לנו להציג את ההתמכרות האחרונה: לסנדוויצ'ים של רבקה ויהושע מפלורנטין יש טאץ' משלהם

תחום הסנדוויצ'ים הוא כנראה תחום ההתמחות הראשון שלנו. עוד בימים שהיינו לוקחים אחד לבית הספר ידענו שבין שתי הפרוסות האלה חבוי האושר, ושיש לנו עוד המון דברים מסעירים לחוות בגזרת הממרח. וכך, השנים רצו להן לבלי שוב, סנדוויצ'יות נפתחו ונסגרו בקצב הדיסקו – אבל הכמיהה לכריך המושלם מלווה אותנו בכל יום, ומופיעה בשיא תפארתה בערך בשעה 13:00.

כבר התמכרנו לסנדוויצ'ים ששרי אנסקי מכינה ב"שוק הנמל", כבר הפצנו את השמועה בדבר הפיתות המלאות והממכרות של אייל שני ב"צפון אברקסס" וב"המזנון" שפתח לאחרונה, ועכשיו – יש לנו התמכרות חדשה – הסנדוויצ'ים של רבקה ויהושע אשכנזי. את המקום הקטנטן שלהם פתחו רבקה ויהושע בתל אביב לפני כ- 30  שנים, והם מכינים שם סנדוויצי'ם מעולים עם טאץ' אייטיזי כובש. יש לחמניות טריות מקמח לבן או קמח מלא, דגים מעושנים (שרבקה מנקה בעצמה), גבינה מלוחה, קשקבל, נקניקים, זיתים, ביצים קשות, ירקות – וזהו בערך. אנחנו הלכנו על פלמידה מעושנת עם חמאה, עגבנייה וזיתים שחורים והיינו מאד מרוצים. תוסיפו לזה את המחיר האטרקטיבי (15 ש"ח), את האווירה הנוסטלגית ואת רבקה ויהושע החרוצים והנחמדים – ויש לכם פיצוח.

הסנדוויצ'ים של רבקה ויהושע אשכנזי – 15 ש"ח
ידידיה פרנקל 28, תל אביב, טל': 03-6827364 (ראשון-חמישי 09:00-17:00, שישי 09:00-15:00)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה