28 במאי, 2013

זהירות, ילדים נופשים

מקדימים רגיעון למכה ומתחילים כבר מעכשיו להצטייד לקראת החופשה הקרובה עם הילדים. 3 דברים שאין מצב לצאת לנתב"ג בלעדיהם

לא יודעים מה אתכם, אצלנו בבית הביטוי "חופשה משפחתית" יכול להכניס לחרדה לא פחות מ-"החלטנו בסוף כן לתקוף באיראן". אולי אם נגייס כבר מעכשיו כוחות ונצטייד לקראת הקיץ בערכת מגן מושלמת – יש סיכוי עוד ליהנות מהמסע האינסופי הזה.

שלושה עניינים שנחתו על שולחננו מסתמנים כמו התחלה טובה לחופשה שפויה: קבלו כיסוי מעולה לסלקל מושכר; מזוודה ותיק גב מותאמים לטיילן הקטין; ושני משחקי קופסא הדביקו את הבית שלנו מקטן עד גדול. עכשיו חסר לנו רק צילום דרכון עדכני (בכל זאת, כבר התווספו לנוסעת שיניים ושיער) ומבט חנופה לדיילת ("סליחה, הם לא שלי… נסי בחמולה הרעשנית מ-34K").

טיסה נעימה:

#1
מה – שני משחקי חידות בקופסא של "פוקסמיינד": ב-"אנטי-וירוס" הממכר תצטרכו להיפטר בכל פעם (60 חידות סה"כ) מוירוס אדום שחדר למערכת חיסון קטנה, עם פתח יציאה אחד בלבד. ב-"נסיך ונסיכה" מתבקשים המשתתפים להפגיש בין זוג מלכותי שמנסה להתאחד אך יכול לטפס רק על גגות העשויות מקוביות עץ יפהפיות (48 חידות ברמת קושי עולה). שני המשחקים קלים לנשיאה, מפתחים יכולות חשיבה ואסטרטגיה ומאתגרים.
כמה ומאיפה – "נסיך ונסיכה" – 109 ש"ח ב-"גרין טויס" (גיל 4 ומעלה), "אנטי וירוס" – 99 ש"ח ב-"בסט טוי" (גיל 7 ומעלה), ובכל רשתות המשחקים ברחבי הארץ.
למה צריך את זה – כי אנחנו לא רוצים לשמוע אף מילה בסגנון "אממממא!! נגמרה הבטרייהי באייפד באמצע קנדי קראש!".

 

 

#2

הטרולי שלי ברשותי. מזוודות "פרוטי-פאן" של סמסונייט


מה
– תיקים ומזוודות מתוקות (וקלות לזיהוי!) של "סמסונייט" בצורת פירות (יש תיקי רחצה, אוכל, גב וטרולי עד 29 ל'), המצטרפים לקו "הסמסונייט הראשון שלי" לילדים (יש גם תיקי חיות, מכוניות ועוד).
כמה ומאיפה – החל מ-110 ש"ח לתיקי רחצה ועד 595 ש"ח למזוודת טרולי (לעלייה למטוס), 50% הנחה עד 30.05.13 על קו החיות לילדים. להשיג בחנות-הדגל של "סמסונייט", קניון עזריאלי, ת"א (וגם בדיוטי-פרי ג'יימס ריצ'רדסון ספורט; רשת בגינדה; תיק-התיקים; אלטר מזוודות; טופ-תיק; ארנקי-שולה; ננדי; יגור ירושלים).
למה צריך את זה – כי אין כמו תחושת האחריות והגאווה שהילד מקבל כשהבודק הבטחוני ישאל: "ארזת את השמיכי שלך לבד?". עובד טוב גם עם כל מזוודה מוקטנת אחרת בבית.

 

 

 

#3

שארית הפליטה. ריפודי Yoombah (צילום: סטודיו בטבע שלי)


מה
– ריפוד רך ונשלף למושב בטיחות או סלקל, של חברת "יומבה". עשוי 100% כותנה טבעית ב-3 שכבות מכרבלות ומתלבש בקלות כמו סדין על מגוון דגמי מושבים (ניתן לכיבוס, עמיד בפני דליקה בהתאם לתו תקן ארופאי).
כמה ומאיפה – 139 ש"ח (קיימים שני דגמים) באתר Yoombah, בחנות "צורהלה" – הריפוד החום או הכחול, ובחנויות המובחרות.
למה צריך את זה – בכל זאת, לא נעים להחזיר לחברת ההשכרה את הכסא עם פליטות לא מזוהות ונזלת כחול לבן.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה