27 בדצמבר, 2011

וואלס זוגי עם באשיר

לכבוד נר אחרון של חנוכה, החלטנו לערוך סיור בחנויות של אסף חנוכה והילית שפר, בני זוג בעלי כשרון איור וחיים משותפים מעוררי קנאה

כל כמה חודשים אנחנו נסחפים לפנטזיה האולטימטיבית: שאנחנו והבנזוג נעסוק באותו מקצוע בדיוק. נדבר באותו לקסיקון, נתייעץ, נעודד, נבקר איש את אישתו, והכי חשוב – נדאג לרילוקיישן משותף ביעד אקזוטי, נגיד ניו יורק. נשאר לנו רק להחליט מי מוותר למי ועובר הסבה מקצועית (האמת שרפואת עיניים קצת גדול עלינו כרגע. אולי אחר כך). הנה תראו למשל איך זה הצליח לאסף חנוכה והילית שפר, זוג מאיירים מהמם, שמתחשק לנו לקנות כל דבר שהם עושים ובעיקר לגנוב את סיפור החיים שלהם.

אסף, מאייר וקומיקסאי ותיק ועטור פרסים, למד איור בליון בצרפת וכיום מלמד בעצמו בשנקר, עבד בין השאר יחד עם אחיו התאום תומר חנוכה וצוות מאיירים על הסרט "וואלס עם באשיר", הוציא ספר עם אתגר קרת ובקרוב עם התסריטאי בועז לביא, ואפילו מאייר למגזינים ולקוחות בינלאומיים כמו נייק, ניו יורק טיימס, טיים, פורבס, רולינג סטון ועוד. בטור השבועי האהוב שלו "הריאליסט" (בעיתון "כלכליסט") מתאר אסף את חייו כאבא ליואל ובעל להילית, ובחנות שלו תוכלו לקנות כרזות מכל התקופות, רצועות קומיקס במהדורה מוגבלת, או פריימים נדירים מתוך "באשיר". מיותר לציין שאת כולם נשמח לפגוש על הקיר במטבח או מעל הספה. תכף נחליט.

הילית שלמדה איור בבצלאל, היא המאיירת הקבועה של הטור של דנה ספקטור (ב"ידיעות אחרונות") ובעלת בלוג האוכל והצלחות מעוררות התיאבון "לכל ארוחות!" (באתר xnet). בין הפוסטרים החלומיים והאיורים הפנטסטיים של הילית, תמצאו גם פלייסמטים שעיצבה וצילמה עם רעיונות מעולים לסידור צלחות המורכבות מכל מה שילדים מסרבים לאכול (שהתקבלו אגב לתערוכה בניו יורק של איגוד המאיירים האמריקאי מבין מאות עבודות. ריספקט).

לסיכום, קחו סיבוב בחנויות של הפאוור-קאפל הזה, ובחרו לכם את פיסת החיים שהכי מדברת אליכם.

עבודות של אסף חנוכה – 80-250 ש"ח, עבודות של הילית שפר -החל מ-25 ש"ח (לפלייסמט בודד) ועד 200 ש"ח. המחירים מתייחסים לפרינטים על נייר, המגיעים חתומים על ידי האמנים.
להשיג בחנות של אסף חנוכה (לחצו פה לאתר הרשמי) ובחנות של הילית שפר (לחצו פה לאתר
הרשמי ולעמוד הפייסבוק), לפרטים נוספים – popstar@netvision.net.il

 

 

אין קץ לילדות. עבודה של הילית שפר

 

 

 

אפשר צלחת כזו גם לאמא? מתוך סדרת הפלייסמטים של הילית שפר

 

 

פריים עטור פרסים. עבודות של אסף חנוכה מתוך "וואלס עם באשיר"

 


[PSGallery=9g7xmb1gne]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה