03 במאי, 2016

יותר טרי מזה אין

לראשונה ובלעדי במרקט ולחודש ימים בלבד: חנות "עיצוב טרי" (מבית צבע טרי) לפריטים שעוצבו על ידי טובי מעצבי המוצר הישראליים. עלו על נעלי בית ובחרו לעצמכם פיס מקורי וטרי במיוחד

מי מכיר ואף הספיק לבקר ביריד צבע טרי באפריל האחרון בנמל ת"א? יפה. ועכשיו – מי חדי העין ששמו לב שם למתחם עיצוב טרי, שהולך ותופס בשנים האחרונות יותר ויותר נפח באירוע? סחתיין. ומי שמרגיש כאילו דיברנו אליו סינית כרגע, שינסה לפחות להתרכז בבשורה הבאה: חנות עיצוב טרי נפתחה לראשונה באופן ווירטואלי, זמני ובלעדי במרמלדה מרקט, כך שכל מי שלא הספיק לדגום ממוצרי העיצוב המקומיים ההיסטריים, שנאצרו במיוחד לאירוע – מוזמן מהיום ובמשך חודש בלבד לרכוש אותם בקליק, ובלי לחכות ליריד הבא. קפיש?

במילים אחרות – לטובת מי שלא הגיע ליריד השנתי (פספס מי שפספס!), וכדי לאפשר לעוד חובבי עיצוב ואמנות ישראלית להיחשף למיטב המעצבים המקומיים שנבחרו ע"י יפעת גוריון, אוצרת היריד, ונירית נלסון וגלית גאון, היועצות האוצרתיות של מתחם העיצוב, הוחלט לראשונה להקים חנות אונליין שתאגד את כל הטוב שהוצג שם, במעין גלריית עיצוב עכשווית וזמינה 24 שעות, לחודש אחרון ודי. 22 המעצבים שנבחרו להציג את מרכולתם המהממת, מחכים לכם כבר עכשיו עם עבודות מייצגות מהסטודיואים העצמאיים והמבטיחים שלהם, כך שתוכלו לטעום קצת מכל מה שיפה ונכון וקורה כרגע בישראל: יש שם למשל את המנורות הייחודיות של סטודיו "ויהי", ואזות מטריפות של נועה ראזר (כאלה עוד לא ראיתם), שעוני קיר בצבעים שבטיים של Studioknob, פופים בסגנון אוריגמי של מיקה בר – אלופת הטקסטיל. יש גם תכשיטים יוצאי דופן של סטודיו ברמן או של שירי עבדה (גברת, מה שאת עושה לנו), יציקות קרמיות שלא מהעולם הזה של סטודיו קאהן, בלוק לארגון השולחן בלוק סקנדינבי של Rack & Tack, מסכות עץ מודרניות של צחי נבו, רכבי עץ מושקעים של Suit-Case, ועוד ועוד שמות ופריטים מטריפים שאנחנו המומים לגלות שלא הכרנו.

כל הכיף הזה יימשך עד סוף החודש בלבד, כך שהפעם באמת אין לכם תירוץ. בואו לשוטט, להתרשם מהידיים הכשרוניות שמסתובבות ביננו, ולבחור לכם פיס מקורי, בעיצוב טרי טרי. הבית שלכם צמא לאמירה עיצובית מרימה.

פריטי עיצוב ישראליים – החל מ-50 ש"ח (ליצירה בחוטי ברזל)
להשיג בחנות עיצוב טרי (מבית יריד צבע טרי), עד סוף חודש מאי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה