03 ביולי, 2016

יוצאים מהפיקסלים

בטיימינג הכי חם ומתבקש לעונה, מעצבי מרמלדה מרקט יוצאים מהמחשב ומגיעים לפגוש אתכם בקניוני עופר (הממוזגים!). נתראה ליד הפוד קורט

אנחנו לא רוצים לשמוע שום בוקר ושום טוב. חודש יולי התחיל. אם אתם רוצים לפנות אלינו בכל עניין – עדיף שלא. אם זה חירום – הסיכוי הכי טוב שלכם לפגוש אותנו נמצא כנראה בקניון כלשהוא, ליד המתנפחים. ואם אנחנו, וכנראה גם אתם, עוברים לגור פה עד סוף אוגוסט (שלחו לנו דואר לתא המדידה הפינתי בזארה) – תראו מה הגדלנו לעשות:
 
אנו מכריזים בזאת על פתיחת חודש ירידי מרמלדה מרקט, בהם מיטב מעצבי וחנויות המרקט יתארחו בקניוני עופר המפנקים, היפים והממוזגים. אמריקה! כל הכיף הזה מתחיל בשלישי הקרוב (5-7.7) בקניון הגדול בפתח תקווה (ובהמשך גם בקניון נתניה, נדבר על זה). שם יחכו לכם עשרות דוכני מעצבים ויוצרים עצמאיים, שיצאו ל-3 ימים בלבד מהמחשב ופינות העבודה – ויגיעו לפגוש אתכם פנים מול פנים, חתיכים ונרגשים, עם כל הגודיז שלהם פרושים לפניכם לצרכי מישוש ומימוש.

החל משלישי, תוכלו למשל ללטף את הנחשושים ופריטי הטקסטיל היפים של איה האי; או להתרשם מקרוב מתכשיטי הקירות החלליים של קמי ארמה (זה מהפנט!); לחפור בתיקים השווים כל כך של רומינה רוסמבלט; לנסות טבעת-טבעת על אצבע-אצבע (כולן מגניבות-מגניבות) שמעצבת ירדן אייזיק; למדוד את הסנדלים הצבעוניים של FLORA; לצאת עם סלסלאות רשת או מגירות עץ מהדוכן של RICO; ולקנח במארז מתנה מגשים-חלומות וקולע לכל פרסונה ואירוע בחייכם של חבורת Dream Box. ויש עוד ועוד. במילים אחרות – סגרנו לכם הקיץ קייטנת שופינג משפחתית מגבשת (במזגן כבר אמרנו?).
 
כנסו לאווירה עם הסרטון המתוק הזה ונתראה בעוד יומיים (אנחנו מאחוריכם בחניון).

יריד מרמלדה מרקט ב"עופר הקניון הגדול פתח תקווה" – החל משלישי הקרוב, 5-7.7.16, 09:30-22:00
הקלידו בווייז: "הקניון הגדול". היריד יתקיים בקומה האמצעית, סמוך לרחבת המזון המהיר ובתי הקולנוע (לחצו "ח-4" במעליות והיכנסו ישר ליריד)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה