01 באוגוסט, 2018

יומני הנסיכה

בשעה טובה! חצי חופש מאחוריכם, רק עוד נצח לפניכם. נקודת האור? מגוון יומנים ולוחות שנה מטריפים שמצאנו לקטנים ולגדולים, גורמים לאוגוסט להיראות זניח לעומת מה שמחכה בספטמבר. יאללה, דפדפו את זה

הבוקר תיכננו לחשוף דפים מיומנה של שפחה (שנסעה עד סניף קרביץ אילת כדי לתפוס ילקוט-חד-קרן-פאייטים-מתחלף-אזל-במלאי). אולם לצערנו גם את היומן לא קנינו עדיין (או חוצצים נוצצים, מחברת אנגלית וקלמר גאליס. הלפּ!). ובכן, אם יש לנו סיי בעניין (ואין לנו), אולי מישהו מהשכבה שרובצת לנו על הספה, יקבל שכל ויואיל לבחור אחד מהיומנים ומלוחות השנה מטריפי הדעת שמצאנו בחנויות ומותגי הנייר הכי שווים שאנחנו מכירים, נקודה.
 
נתחיל ביומן ההיסטרי והמפנק של בוטיק "יולטה", בשיתוף הלייבל הקוריאני O-CHECK (בתמונה למעלה), שהודפס בדיו סויה על נייר ממוחזר, מגיע עם סימניית-בד וגומיה לסגירה נוחה, בנרתיק שקוף לשמירה כפולה, פלוס 4 מעטפות יפות מתנה (!). אבל חכו שתציצו פנימה ותגלו שיש או בדוגמת איורי צמחים, פרחים והרבה יופי בוטני; או עם ציפורים ובעלי כנף. נראה אתכם בוחרים. וההתלבטות רק מחמירה כשעוברים ליומנים האלגנטים של KaRinTi, מותג העיצוב של קארין איצקוביץ'. עם כריכה רכה ב-3 צבעים אופציונליים, חגים ומועדים המודפסים על רקע פטרנים מתחלפים (שורות, משבצות, נקודות), פלוס פוסטר לוח שנה תואם התשע"ט כבר מסתמנת כשנה סטייליש. סטודיו PLAN C Design הפיק יומנים מפתיעים וקולעים לקהל היעד (עם תהיות בנוסח "מה עדיף – ציון גבוה ב-4 יח' או ציון גרוע ב-5?"); ויש גם את יומן "הפולניה" המסורתי, המסורתי ובו אמרות שפר סבתאיות וקיטורים שכל נכד חייב לשנן. מצאנו גם יומן מותאם לכל שם שתרצו על הכריכה (יש מקום ל-"לא שובליקו, אין אותך"?); מגוון עצום של יומנים בהקדשה אישית מעוררת אמביציה (וסימניות יפות לכל חודש); או יומנים ולוחות שעוצבו בהתאם לשם הסטודיו – הכי FINE & SIMPLE. טייק אה לוק:

 

שנה אלגנטית. יומנים ולוחות שנה של KaRinTi

שנה אלגנטית. יומנים ולוחות שנה של KaRinTi

 

צחוקים והאשטגים בכל עמוד. היומנים של סטודיו  PLAN C Design

צחוקים והאשטגים בכל עמוד. היומנים של סטודיו PLAN C Design

 

זה מה שמלמדים היום? נו שוין. יומן "הפולניה"

זה מה שמלמדים היום? נו שוין. יומן "הפולניה"

 

אפשר עם "יהלי הכנת שיעורים?". יומני "אהבה קטנה" (מימין); מוקדש אישית, My HeArt

אפשר עם "יהלי הכנת שיעורים?". יומני "אהבה קטנה" (מימין); מוקדש אישית, My HeArt

 

 

בגזרת לוחות השנה, תמצאו את "שנה בגינה" המופלא והמושקע שכותבת ומאיירת אילנה שטיין, המשמש גם כמדריך לגינון ביתי ולקטות ארצישראלית, שמשאיר אתכם מעודכנים כל השנה לגבי שינויים עונתיים, או פירות וירקות נכונים לאכילה ולשתילה בכל חודש (הכי מצמח!). הלוח של רוני רפפורט יחליף לכם פרחים בכל דפדוף; ואלו הנתלים של עדי Didi" בן בצלאל יפגישו אתכם עם עולמה המאויר. יש סדרת לוחות תכנון שבועיים שולחניים ויעילים, במגוון עיצובים לגדולים ולקטנים, של מותג הנייר הנחשק PULP. מצאנו לוחות שניתן להזמין עם מועדים אישיים (אפשר בכל ראשון לחודש "אמא נחה צהריים"?). או את לוח הקיר היפה שאיירה המעצבת סאני ורסנו למותג העיצוב שלה. עידו בנסמן אייר לוחות שנה חייתיים וחברתיים; ומצאנו גם לוח חודשי מגנטי מגניב, לוח מותאם לילדים, ועוד.

בסופו של יום? עד שיוחלט עם מה חוזרים ללימודים – כבר דפדפתם חצי אוגוסט. מש"ל.

עוד יומנים יפים – כאן; עוד לוחות שנה מטריפים – פה

 

 

 

 

 

צריך שנתיים רק כדי לבחור. לוח שנה של My Heart ושל "מתנה וקריצה"

צריך שנתיים רק כדי לבחור. מימין: לוח שנה של My HeArt; ושל "מתנה וקריצה"

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה