02 בנובמבר, 2010

יומני היקר

גל אנג'ל מתארחת לראשונה בסלון שלנו ואפילו דאגה להביא איתה עוזר אישי

אם גם אתם מסוג האנשים שמעדיפים לדחות למחר את מה שאפשר לעשות היום, כמוני למשל, אז רק שתדעו שיש לתופעה הזאת שם בעגה המקצועית: "דחיינים כפייתיים". לא נעים להודות, אבל נעים להכיר. ובכן במיוחד בשביל אנשים כמונו, אני ממליצה על- "עוזר אישי " – יומן ידני חדש וחכם שמייצר סדר וארגון ומפחית דחייינות.

היומן הוא פרי פיתוחה של טל קפלינסקי – מומחית לאימון תפקודי וטיפול התנהגותי -קוגניטיבי. מתאים לי בדיוק. גם אחרי שנים בהן ניסיתי אין ספור יומנים, בשלל גוונים וסוגים עם מיני תמריצים, זה תמיד היה נגמר בכישלון, ובית הקברות ליומנים שלי הלך וגדל.

"עוזר אישי" הוא באמת יומן חכם, מעוצב בצורה פשוטה, נקיה ופרקטית, שעונה על הצרכים שלי. כל שבוע ביומן מבוסס על חלוקה ל- 5 אזורים: לו"ז ופגישות, משימות יומיות, משימות שבועיות, משימות חודשיות, והמשימות הכי חשובות השבוע. למרות זאת, או בנוסף, נדרשו ממני שני דברים עיקריים כדי לבצע משימות ולנהל את הזמן היטב: רישום מסודר של המשימות ושינון המקורות לדחיינות ולהימנעות. אז אם תמיד רציתם עוזר אישי אך אין לכם תקציב לממן אחד כזה (ואתם לא בעניין של יומנים דיגיטליים), הנה לכם הזדמנות – והיא אפילו לא עולה הרבה. אחרי הכל בזכותו הספקתי את המשימה הזאת.

יומן "עוזר אישי " – 49 ש"ח
להשיג ברשת "צומת ספרים" ברחבי הארץ
לפרטים נוספים – www.ozer-ishi.com, טל': 054-3020641,
tal@ozer-ishi.com

השבוע פנוי לנו לספינינג. יומן "עוזר אישי"

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה