19 באוגוסט, 2010

יומני היקר, בונז'ור

באתר המותג הצרפתי הקלאסי Roger Vivier תמצאו יומן מצולם בו בחורה (קלאסית לא פחות) בשם אינס תמליץ לכם על פינות חמד בעיר הקרואסונים והשאנסונים

בכל פעם שמתחשק לנו לקפוץ לפריז בלי לזוז מהמזגן, אנחנו נכנסים לאתר מותג הנעליים הצרפתי הוותיק Roger Vivier – הלוא הוא ממציא עקב הסטילטו האגדי (אז זה הבנאדם שאנחנו צריכים לדבר איתו על זה), ובמיוחד ליומנים המצולמים שמועלים בו אחת לכמה חודשים – ומשגעים אותנו סופית. בכל יומן שכזה תפגשו את הסטייליסטית ומנכ"ל החברה, אינס דה לה פרסאנז' (שכמובן נראית כמו אינס דה לה פרסאנז'), שתוליך אתכם יד ביד בין חנויות ופינות מומלצות – ברחבי עיר הברטים והבגטים. ההמלצות מוקדשות תמיד לנושא או אזור משותף, מותאמות לעונה וכמובן – ללקוחה הקלאסית של "רוז'ה ויווייה".

 

ביומן האחרון למשל, מטיילת אינס ברובע סן-ז'רמן וממליצה מה כדאי להכניס למזוודה לקראת הוואקאנס השנתי: מוצרים מוקטנים של מותג הטיפוח האוסטרלי Aēsop (שאיתרנו גם בלונדון), סנדלים ופראו מבוטיק אותנטי חמוד, וכובע "פנמה" מחנות המתאימה לכם אותו אישית (כולל הקוטר, גוון הקש וצבע הסרט). פרטים, כתובות ומידע על המקומות – מופיעים על גבי המרקע בזמן שאינס מסיירת בהם, כשהיא עצמה מצויידת כמובן בנעליים, תיקים, משקפיים, צמידים ושאר אקססוריז אלגנטיים מבית "רוז'ה ויווייה", בהם כמעט תמיד משולב האבזם הגדול והאיקוני של המותג (ראו בתמונה למעלה).

 

ואם נראה לכם שצפייה ביומן כזה עלולה להזכיר לכם איפה אתם ואיפה אינס – חכו עד שתצללו בסרטון "A Very Vivier Day" המציג כיצד כל פריט מקולקציית אביב-קיץ 2010 מתאים לכל שעה ביום (כשאתם בצל האייפל כמובן). לסיום, אל תשכחו להציץ ברשימת הלקוחות שזכו כבר להתהדר במותג הקלאסי הזה הרבה לפניכם – החל מבריז'יט ברדו, דרך מרלן דיטריך ועד המלכה אליזבת' השנייה (יפה לך, ליזי).

ליומנים המצולמים של אינס – לחצו כאן, להצצה בתמונות או בסרטון הקולקציה – לחצו כאן


[PSGallery=1i901f4l9i]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה