06 בינואר, 2011

יומן של שוויצרים

יומן שנה של המעצבת השוויצרית Julie Joliet יוציא אתכם עם ידע אמנותי נרחב מכל פגישת עבודה משעממת

היינו מסכימים הרגע לחזור מחדש על כל שנה ביסודי ובחטיבה (מצלקות ככל שהיו) ולו רק בשביל לחוות שוב את פסטיבל קניות החזרה ללימודים. מה? בכיף היינו עוטפים עכשיו ערימת ספרים ומחברות, בוחרים קלמר (תגידו לנו שיש עדיין את זה עם המגירות הקופצות!) ובעיקר – מתפלשים עמוק ביומן צבעוני וטראשי, מלא קשקושים, איורים, בדיחות של מנחם זילברמן ועובדות שלא ידענו על ירדנה ועופרה.

ואם כל זה לא נשמע לכם מפתה, חכו ותראו איזה כיף זה להתחיל עכשיו שנה חדשה בשוויץ: כבכל שנה, גם הפעם הוציאה המעצבת הגרפית השוויצרית עטורת השבחים והפרסים ז'ולי ז'וליאט (Julie Joliet) – יומן שנה העוסק באמנות, כמעין פרוייקט אישי עצמאי. אך ביומן החדש שעיצבה – Agenda 2011, תמצאו בכל דף לצד ימות השבוע חידוש מגניב – דף שלם של משחק "חבר את הנקודות"! קלאסי להעברת שיעורי היסטוריה. ההבדל היחיד הוא שאצל ז'ולי בין הנקודות לא מסתתרת דמות מדיסני או האות למ"ד, כי אם יצירת אמנות מפורסמת, מודרנית, עכשווית או קלאסית.

יש את הבננה האייקונית (פלוס החתימה) של אנדי וורהול (בתמונה), יש את פסל כלב-הבלון של ג'ף קונס, יש דיוקנאות של ואן אייק ויש יצירות של דמיאן הירסט. בנוסף, וכמו כל יומן שמכבד את עצמו – גם אצל ז'ולי מחכות לכם טבלאות סופר-שימושיות של המרת קמ"ש למיילים, צלזיוס לפרנהייט, פרנקים שוויצרים ליורו (הכי חיוני) – אבל גם טבלאות מעניינות יותר כמו מידע על יין צרפתי אדום, פירוש ראשי תיבות לטיניות וספרות רומיות ואפילו טבלת המרת מידות בגדים (אנחנו 14 ב-H&M לצורך העניין).

יומן "אג'נדה 2011" – 19 יורו (משלוח מחוץ לאירופה עבור יח' אחת – 5 יורו. מהדורה מוגבלת, מודפס באנגלית, 12X19 ס"מ)
להשיג דרך טופס ההזמנה באתר של Julie Joliet (משלוח חדש יצא השבוע, אך ניתן לשלוח למעצבת מייל במקרה שהמוצר אזל)

תמיד שמח במשרד. מתוך יומן Agenda 2011 של Julie Joliat

 

[PSGallery=3ya6af578o]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה