19 באפריל, 2015

יודע חקלאי פיקח

קו הצעצועים של חברת הטרקטורים הוותיקה John Deere חנה בישראל והכניס רוח חקלאית חדשה לכל חורשי הסלון הקטנים שלנו. בימבה דורה? נעים מאוד ג'ון, דיר ג'ון

בחופשה האחרונה שלנו לארה"ב, לפני שנים (שערורייה מוטי!), העברנו יום שלם באוטוסטרדה בין שדות תפוחי אדמה וחיטה, שחרשו המוני טרקטורים עצומים וירוקים, ונראו לנו כמו עדר מתכתי חי. ועל כולם התנוסס לוגו של צבי מקפץ ומרשים. בתמונה הכפרית הזו נזכרנו כשעברנו לאחרונה ליד הדוכן יוצא הדופן של ירון בר און במושג היוגב. פתאום, כל העדר נראה כאילו בוית וכווץ למימדים קטנים, והפך לאוסף הכי מגניב של טרקטורים ומשאיות צעצוע שראינו.

מתברר שירון, בן המושב, הסתובב כבר בתור ילד בין טרקטורים וכלי עבודה חקלאיים, שנראו לו תמיד כמו צעצועי ענק. כשגדל, זכר שהמותג שכולם דיברו עליו ונחשב עד היום למוכּר ביותר בתחום הוא John Deere, והחליט להגשים חלום של כל עכבר שדה אמיתי. לפני שנה וחצי יצר קשר והחל לייבא לארץ את קו המרצ'נדייז של החברה: החל ממשאיות בימבה לרכיבה (כולל הילוכים וכף חפירה!), דרך עגלות-מריצה מתכתיות שטובות לשימוש אמיתי בגינה, עבור בקומביין מוקטן, משאיות פריקה חמודות, מכבשי חיטה, מקצרה, תלת אופן עם עגלה, ועד טרקטורים בשלט רחוק. הכל בהעתק מדויק ומוקטן של הדבר האמיתי, מעוצב בגווני הירוק-צהוב המקוריים, מיוצר בארה"ב או גרמניה באיכות הכי גבוהה וכולל פרטים כיפים כמו הגה נשלף לשליטה בהיגוי, או כתמי בוץ שנצבעו בין הגלגלים. שוס!

ירון מספר שבאנגליה וארה"ב זה מגיע אפילו עד צידניות, בקבוקים, מוצצים וקו אופנתי שלם לאספנים. כך שמי שמתחבר לפלאח שבו יכול להשיג אצלו גם כובעי-מצחיה עם רשת של חורשים אמיתיים, חולצות של החברה הוותיקה (שנוסדה באילנוי ב-1837!), פאזלים של ג'וני טרקטורוני, ועוד סובינירים כיפים שיגיעו בהמשך. לא משנה מה תבחרו – פתאום תראו איך כל חקלאי קטן בבית מתנדב להעמיס את הבובות שלו בשופל, לחרוש את השטיח מגרביים תועות ולדהור לעבר סל הכביסה באופק.


צעצועי John Deere – החל מ-140 ש"ח (לטרקטור עם גג נפתח ושליטה בהיגוי, ניתן לחבר כף, עגלה, מקצרה); ועד 2,700 ש"ח (לגייטור דו-מושבי חשמלי ו-2 הילוכים)

להשיג בחנות "ג'ון דיר" (מגילאי שנה וחצי ועד עשר). פרטים נוספים – באתר או במושג היוגב, טל': 052.6665554 (ירון)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה