11 במאי, 2017

ידי זהב

התכשיטים של Berman Designers מציגים שילוב מושלם בין חומרים איכותיים, טכניקות מתקדמות וכישרון רב. תענוג

מכירים את זה, שאתם הולכים לפגישה עם מישהי מתוכשטת היטב – בעדינות – פריט פריט – ואתם בוהים בטבעת שלה ובצמיד ותוהים – למה בעצם כל היופי הזה לא שלכם?
 
זה בדיוק האימפקט של התכשיטים של סטודיו Berman Designers, שאנחנו אוהבים מאוד כבר די הרבה שנים. אלו בדיוק התכשיטים שמעבירים הלאה לבת או לכלה או לכל מי שתרצו, ואין להם גיל, והם תמיד מתאימים ומרגשים.
 
נירית ואבי ברמן מעצבים כבר שלושים שנים תכשיטים אלגנטים ועדינים מלאי רגש ומחשבה, בדיוק התכשיטים שמושכים את העין – לא בזכות הגודל שלהם או מידת הנצנוץ – אלא דווקא בזכות האופי המעודן והמדויק שלהם והאופן בו הם משתלבים עם הגוף. נירית ואבי פועלים מהסטודיו שלהם במושב היוגב, מנהלים צוות מקצועי מצומצם ואיכותי ומקפידים מאד על בחירת חומרי גלם – אבנים יקרות, זהב ומטבעות עתיקים – איכותיים במיוחד. נירית היא בוגרת בצלאל במגמת תכשיטנות ומורה לפלדנקרייז ואבי הוא איש טכנולוגי עם זיקה לפיסול ועבודת כפיים – וביחד הם המח והלב שפועם מאחורי העיצובים והיצור.

לאחרונה התאהבנו בתליוני "הרקדנית והבועה" שלהם – שמשלבים בין עבודת פיסול עדינה ואבנים יקרות. חוץ מזה יש את תליוני המשקולת הקלאסיים (כמו זה למשל) שיכולים להפוך בקלות לשרשרת הזאת שאף פעם לא מורידים. הטבעות עם האבנים גם כן מגלמות בתוכן אצילות ויופי בכמויות (כמו טבעות הרובי) – ולנו רק נותר לשדר את המסר לכל מי שמחפש רעיון למתנה שווה עבורנו. ברכות – מצאת!
 
Berman Designers, עיצוב תכשיטים

 

אצילות ויופי. סטודיו ברמן לעיצוב תכשיטים

אצילות ויופי. סטודיו ברמן לעיצוב תכשיטים

 

 

ורוד פלמינגו. סטודיו ברמן לעיצוב תכשיטים

ורוד פלמינגו. סטודיו ברמן לעיצוב תכשיטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה