26 באוגוסט, 2013

טעם של התחלה חדשה

גלידריית ארטיזן, שמציעה הברקות מתחלפות כמו סורבה ערק תאנים או גלידת ריקוטה גד, היא דרך טובה לחגוג את סוף החופש ותחילת שנת הלימודים

אם אתם הורים ונדמה לכם שנפלתם קרבן למתיחה לא מצחיקה, אתם צודקים: החופש הגדול לא רק שלא באמת קוצר, אלא נמשך השנה שלושה חודשים תמימים, כשספטמבר הממזרי משובץ פה ושם בכמה ימי לימודים כדי שאפשר יהיה לקרוא לו "שנה"ל תשע"ד, עאל"ק". במילים אחרות, יצאנו הכי פראיירים. שוב. מילא "איפה הכסף?", אבל איפה אנחנו? איפה העבודה שהייתה לנו? איפה החיים הבוגרים שחשבנו שהיו לנו פעם?

אז זהו, שהיום הוא (רשמית) היום האחרון של החופש הגדול, אבל לפנינו – וסליחה שאנחנו מטיחים לכם את עוגת המציאות בפרצוף – עוד חודש שלם של חופשות חגים מטורללות. כדי להמתיק את הגלולה, או לחגוג את העלייה לכיתה א', או סתם לצנן את הג'ננה – לכבוד כל אלה הרשו לנו להמליץ לכם בחום (אוי, במיוחד בחום!) על "ארטיזן" – הגלידה הכי משובחת שהלשון שלכם עדיין לא פגשה. הקונדיטור נמרוד אייזק, שחזר ארצה אחרי עשר שנים באיטליה ובצרפת, נכנס לשותפות מתבקשת עם יאסים קאדען, מחנות הירקות "דיוטי פּרי" הסמוכה, והוא נהנה מאספקת פירות טריים שמלהיבה לו את הדמיון (ולנו – מרחיבה את היקף הירכיים): מדי יום מציעים ב"ארטיזן" בין 6-7 טעמים קבועים, למכורים קשים (ריקוטה "גד" עם תאנים, יוגורט ריבת הדרים, פיסטוק, אגוזי לוז, סורבה שוקולד 72%, שוקולד בלגי ובאצ'י) ולצידם הברקות מתחלפות (סורבה ערק תאנים, דובדבני אמרנה, חלבה ללא סוכר, זביונה שאנחנו נכנסים בשבילה לאוטו ובאים במיוחד, ועוד המון).

לקראת סוף השבוע, זומם נמרוד על גלידת גויאבות – הודות לאספקה הטריה והבשלה שהגיעה לחנות הירקות השכנה. רוצו לשם, קחו איתכם ילקוט ישן ומרופט, תחבו לתוכו כמה קלקרים שתוכלו, בכל הטעמים האפשריים, והצטיידו לקראת החודש הקרוב. תאמינו לנו – אתם כל כך הולכים להזדקק לזה.

גלידה "ארטיזן" – מנת ילדים (כדור שטוח) – 10 ש"ח, כדור רגיל (חצי/חצי, או טעם אחד) – 14 ש"ח. 2 כדורים – 20 ש"ח. 3 כדורים – 25 ש"ח. יש גם גביעים עם שוקולד ולרונה בלגי, טבול בתוספות מכל טוב (בתוספת של 2 ש"ח).
ארטיזן – גלידת שף, ויצמן 22 (פינת ארלוזורוב, בצד של איכילוב), תל אביב, טל': 03-6955657.
פתוח כל יום מהבוקר ועד שהגלידה נגמרת (23:00 בערך), גם בשישי, ובשבת פתוח בין 10:00 לחצות.

 

 

 

לגור איתו. מקרר הגלידות המגניב של ארטיזן

 

 

 

 

מבוגר לא יבין זאת. ארטיזן

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה