21 במאי, 2018

טעימות קיץ

לק קטן מ-5 קולקציות חדשות ומרעננות לקיץ שאתם חייבים לטעום. כתבה ראשונה בסדרה עונתית שאין לדעת מתי תיגמר

שלום לכם מהעבר השני של הוויקאנד הארוך, הרותח והרויאל-רומנטי הזה, שגם חותם את החג האחרון בשנה. זהו, נותר כולה נצח לעבור, והופ! ראש-השנה ב'. אפילו לא תרגישו. ואם מישהו בכל זאת לא חושב שיצלח את העונה הקרובה בלי איזה מרשם לוואליום טוב, איזה שטיפל'ה במידברן או כל גלגל הצלה שמחזיק את הראש למעלה – הנה אנחנו מחלקים לכם היום חבילת חמשושים מרעננת ומרימה במיוחד: 5 טעימות קרירות וראשונות מקולקציות-הקיץ החדשות, של מעצבות מקומיות ואהובות (ובהמשך – יש עוד אוטו גלידה שלם). קחו בינתיים הצעות הגשה – לפתיחת העונה הכי קשה:
 
#1 (בתמונה למעלה) מי – VENDER X Belle&Sue
מה –  קולקציית The Tourist של ונדר, בשיתוף פעולה שני עם בוטיק האופנה "Belle&Sue", לוקחת את המושג "תיירות" כסטייט-אוף-מיינד, ומציעה לכם/ן לנדוד בחולצות טי עליהן רקומות המילים Tourist או Local (תלוי ביעד). יש גם כובעים תואמים; שמלות כותנה בהדפס קו רקיע מופשט; אוברולים קלילים וז'קט-קימונו אבסטרקטי מרהיב שהורכב מצלליות נשים על החוף (הכי נטע ברזילי סטייל). הכל מעוצב כאן, מיוצר באיטליה ברמת גימור יוצאת דופן ומכיל הפתעות נסתרות כמו משפטים רקומים מאחור או תגיות עם הוראות-כביסה משעשעות וטיפים לחיים. ניפגשים ככה בנתב"ג.
מאיפה – באתר המותג; וגם בלעדית באתר "Belle&Sue" ובחנות – שינקין 41, תל אביב

 

#2

SUMMER6

מי – Little Street

מה – שפריצות של צבע, קשירות אוברסייז ענקיות, מכנסי שלושת-רבעי במראה חצאית והרבה אוויר בשוליים. ככה נראה הקיץ הקרוב מאת ליטל פלס דוד. מי שהטריפה אותנו בחורף עם פריטים טקסטואליים – ממשיכה לשחק בהדפסים כיפים במראה כתמי צבע קונפטיים, מציעה שוב אלמנטים של קשירה (שהפכו מזוהים עם המותג), ומוסיפה הרבה שמחה וצבע לכל יציאה מהבית. מאז הניינטיז חיפשנו לכרוך שרוולים מטשטשי בטן. באת לנו הכי טוב.
מאיפה – מחנות האונליין, ומחנות הדגל – מרכז בעלי המלאכה 5, תל אביב

 

#3

SUMMER1

מי – KAV
(צילומים: רוני כנעני)
מה – דיקלה עינת המוכשרת הספיקה לאחרונה לא רק להפוך לאמא, אלא להוליד עוד בייבי משמח ומרגש: "מועדון הנשים של KAV", סדרת אירועי תוכן ללקוחות המותג היפהפה והאורבני שלה (כמו הרצאה שקיימה חזאית הטרנדים נתלי יצחקוב). בין לבין (לא ברור מתי היא ישנה), עיצבה קולקציית קיץ מהאווריריות והמגרות שראינו. יש שמלות גופיה עם כיווץ בקו המחשוף, שמלות פעמון רחבות, חולצות אוברסייז בגזרת A, מכנסי קשירה ארוכים או דווקא קצרים ומחויטים. והכל בצבעי לבן, שחור, אדום עז (הכי נכון לעונה), או מבדי פסים דקיקים שמוסיפים טאץ' חופשה בפורטוגל לכל פריט. דיקלה, את וונדר-וומן. נקודה. סימן קריאה. קו.
מאיפה – באתר המותג, ובחנות הדגל – בת עמי 3, תל אביב

 

#4

summernew

מי – מאיה בש (צילומים: אסף עיני)
מה – כמו בעונות הקודמות, מאיה ממשיכה לשחק עם מגדריות הבגדים, עד כדי טשטוש אמנותי של גבולות הגזרה, המין והזהות. במילים אחרות, גם הקיץ כולם מוזמנים לחרוש על טי שירטס יוניסקס דקיקות, או על חולצות ריבועיות רחבות עם צווארון עגול גבוה (הכי מאיה-בשי). אפשר גם לחלוק מכנסי געטקס דקיקים, סקיני מבריקים בירוק-מוזהב, או חולצות עם פטרן המורכב מדמויות שאיירה האמנית זויה צ'רקסקי במיוחד למותג (כשהן בעצמן לובשות בגדי מאיה בש). ואם זה לא מספיק שוס, חפשו את תוויות הבגד הגרנדיוזיות שנתפרו כלפי חוץ על שמלות וחולצות, שחושפות את לוח ההשראה והצוות שאחראי על כל היופי הזה. מאמי, זה הכי בשבילנו.
מאיפהבאתר המותג ובחנות הדגל – ברזילי 5, תל אביב

 

#5

SUMMER7
מי –  TWOTONE (צילומים: רותם לבל)
מה – חוץ מלאחל מזל טוב גדול לזוהר כלב ושמעון אזקיאל, הורי המותג, ומעכשיו גם הורים גאים לבתם נינה – אתן מוזמנות לאחל לעצמכן את אחת משמלות האוברסייז המהממות שיצרו, בסקאלת צבעים קולעת לעונה (תכלת-עמוק, לבן, שחור, ועוד). או אחד האוברולים בעלי כתפיות דקות שיפה ללבוש בלי אף שכבה מתחת; מכנסי גומי בגוון חמרה מדברי; שמלות בעלות כפתרה או קשירה מלפנים; חצאית קומות באורך מקסי; ובעצם לכל דבר שבני הזוג המוכשרים האלו הגו לכבוד הקיץ. בשעה טובה ויפה יפה לכם.
מאיפהמאתר המותג, ובחנות הדגל – לבונטין 6, תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה