06 ביולי, 2020

סופר דופר

Super Pizza מציעה מגוון מסחרר של פיצות הנמכרות במשקל, עם תוספות מקוריות ומעולות המתחלפות מדי יום מעל ובתוך בצק מקורי המורכב מ-8 סוגי קמחים, בעל קראסט אוורירי, נמס בפה - וכזה שיטיס אתכם בביס אחד היישר לרומא. מאמי, מה להביא לך מהסופר?

ברומא – זלול כרומאי. ויטרינת SUPER PIZZA

עוד לא לגמרי נחת לנו שאין הקיץ נחיתות. או המראות. או שיקוף. או ארזת לבד. או "יוסי, בואו! פנוי בביומטרי!". עד שיתברר מה קורונה עם כל זה, החלטנו לא לוותר ולנסות להרים בבית בכל שבוע מעכשיו – אמביאנס מיעד אחר בעולם, בו היינו מעדיפים להיות כרגע. בתור התחלה ומחווה לנקודה הכי מעוררת געגועים ומקום לדאגה, בחרנו באיטליה. הדפסנו דגלים, פיסלנו את דויד מפלסטלינה (עם ספידו!), דאגנו לצפצופי וספה ברקע, והזמנו הביתה משלוח מ-Super Pizza. תעצמו עינים, ביס אחד – ואתם בפיצריית הרחוב ההיא ברומא. מינוס הכייסים.

באביב האחרון, נפתחה הפיצרייה המסקרנת והיפה הזו בפינה המעוגלת של לבונטין-מקווה ישראל בגן החשמל בתל אביב. בליבה פס ארוך ומגרה שעליו מסודרות בכל יום מחדש פיצות הנמכרות לפי משקל, במגוון מסחרר של תוספות לא שגרתיות ובשילובים מקוריים, כולן לפני בילוי אחרון בתנור (לקראת זלילה במקום או חימום של 3 דקות בבית). ובמילה איטלקית אחת, "אלטליו". מאחורי הסופר-ויטרינה המעוררת, עומדים השף דייוויד פרנקל ("פרונטו", וגם "פרונטו קיוסקו" שהגישה פיצות מצטיינות, לפני שנסגרה); לצד חברו מימי העבודה המשותפת ב"טאנטי באצ'י" המשובחת מטבעון – השף ואיש הקמחים, יובל שניר ("בר לחם", "טוטו"). אחרי פיתוח ארוך וניסויים של למעלה מ-3 שנים במעבדת-בצק שהקים בביתו, הצליח יובל להגיע למתכון ייחודי בהשראת הבצק הרומאי המפורסם, תוך שהוא משלב 8 סוגי קמחים אורגניים בטחינות שונות (קמח דגני חיטה קדמונית, קמח מורשת שנטחן באיטליה, ועוד); שהפכו יחד לבלנד גמיש, בריא ובעל ערך גלוקמי נמוך. תחילה נשלח הבצק לקומת המרתף שבמקום, שם מערכות בקרת לחות עוקבות אחר התפיחה, ומבטיחות אווריריות לא מכבידה, שתמס לכם בפה בכל ביס. בהמשך נאפה הבסיס אפייה ראשונה, נח קצת ואז נאפה שנית עד ליצירת קראסט פריך וגבוה, שמסוגל לשאת את משקל הטופינגז, וגם להחזיק עצמו במשלוח כמו שצריך. בראביסימו.

מבין מאות המתכונים שהרכיבו דייוויד ויובל לתפריט המלא, נבחרים מדי יום 24 טעמים מתחלפים, המשתנים תדיר ונאפים על פיצות מלבניות ומגה-מגרות, כשבחלקן התוספות אף מוטמעות בבצק. אם כן נשאר רק להתלבט עד מחרתיים בין פיצת ממרח עגבניות שמש חצילים ופרמז'ן; או זאת עם הקרם חומוס, מורטדלה איטלקית ואגוזי לוז? אולי ההיא עם חמאה צרפתית, גבינת בימסטר מיושנת ושמפניון? יודעים מה, ניקח פס של ראגו פטריות וגבינת ברי צרפתית עם צנוברים ופטרוזיליה; פס של טריו ארטישוקים מטוגנים; פס עם גבינת פרובולון איטלקית ופפרוני בקר. וזה רק מהמבחר שאנחנו נאלצנו להתמודד איתו, כן? נראה אתכם נופלים על יום שיש בו גם פיצת מורטדלה, שומשום ושבבי שום שחור; לצד פיצת פלפל קלוי, ריקוטה פרסקה וסלסה ורדה עם שקדים קלויים; וגם פיצת תפוח-אדמה מבושל ומפורק על פקורינו, גורגונזולה ומוצרלה מעושנת. החיים קראנצ'יים. רגע, ועוד לא דיברנו על ה"דאבל קראסט" – שתי שכבות בצק אוורירי וביניהן מילויים משתנים כמו גבינת שמנת וסלמון; או רוטב מיונז, חרדל, גבינה איטלקית וז'מבון. רק סופרמן מסוגל להכריע כאן.

אגב, כל חומרי הגלם המשובחים ללא חומרים משמרים או מונסודיום גלוטמט, ומגיעים ממשקים בצרפת, איטליה או ממחלבות מקומיות איכותיות שנבחרו בקפידה. כך שלא משנה מתי תגיעו, מה תזמינו ואיך תחלקו – הכל מתפוצץ מטעמים טריים בפה, ממכר שאי אפשר להפסיק, וטעים-דוּפּר. מאמי, קפוץ לסופר, קח איתך רשימה.

Super Pizza – ניתן להזמין מהתפריט המתחלף באתר – 52-72 ש"ח (למגש בינוני), 98-140 ש"ח (למגש גדול / מיקס של 6 טעמים); לבחור במקום או בטלפון
לבונטין 19, תל אביב, טל: 03-7434499; פייסבוק, אינסטגרם

סופרמן, נראה אותך מחליט. סופר פיצה, סופר מבחר, סופר טעים

מאמי המקרר ריק, קפוץ שניה לסופר. SUPER PIZZA TLV

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה