22 בינואר, 2018

טעים לאללוּ

"המטבח של טלוּ" מציע מנות מתחלפות, בריאות ומעולות, שאפשר לאכול במקום, לשריין לארוחת שישי או לשלוח עד אליכם. כך תעשו לנו את השבוע, כל שבוע

כבר קרה שהתנדבנו בספונטניות לארח את המשפחה בשישי. או שבלי לחשוב עד הסוף התחייבנו פתאום להאכיל מספר חברים וילדיהם. וברגע של פיזור דעת (ודחף לשופוני) אפילו לקחנו על עצמנו פעם איזה חג בדקה ה-90. אופסי. נעים להגיש פיצות בפסח? אבל אז, שניה לפני שעלינו על ואליום וספר של רות סירקיס – נזכרנו ונרגענו: יש לנו גלגל הצלה מושלם לאירוח עם אוכל ביתי (בהנחה שגדלתם על בישול-עילי) ושמו – "המטבח של טלוּ". איזה מזלוּ.
 
לפני עשור, ותוך שעבדה במסעדות שונות ("שילה", "פנגאה"), החלה טלי אברהמי (טלוּ, בסביבתה הקרובה) לבשל על אש קטנה גם לחברים ובאירועים משפחתיים. כשההמלצות על המנות המעולות החלו לזרום, החליטה טלי (יחד עם שותפה לתחילת הדרך) לעשות לביתה – בביתה: ממטבח הוריה הרכיבה תפריט גדול של כל מה שידעה והתחשק לה לבשל לאחרים. עם הזמן, צימצמה למספר מנות קבוע, אשר – וכאן מגיע השוס – מתחלפות מדי שבוע, כדי שלכם וגם לשפית יהיה מעניין ומגוון יותר. אחרי 5 שנים, עזבה את הבית ומיקמה את "המטבח" השקוף בחנות קטנה ומקסימה בצפון תל אביב, עם צוות מיומן (כולל אחותה רוני) שמפיץ מאז רק טוב, יופי ושמחה לכל עבר. פשוט ככה.
 
בכל פעם שמתחשק לכם לאכול, לארח, או להפתיע יולדת (קרה לנו! מתנת המאה!) עם משלוח גורמה בריא וטעים-דלוקס – אתם מוזמנים להתקשר, לשלוח מייל, להרכיב טייק-אווי במקום ממנות שבושלו זה עתה טו-גו, או פשוט לשבת פה בשולחן שופע פרחים לונדון-סטייל, באווירה נעימה וסופר-אישית (מתי בפעם האחרונה זכרו אתכם מאז הזמנתם לראשונה, או הגניבו לכם מתנות לנשנוש?). בכל יום ראשון מתפרסם תפריט חדש, כך שתוכלו לשריין ארוחה שלמה, מהראשונות ועד הקינוח, כולל מאפים. נשאר רק להתלבט בין 4-5 עיקריות (בהן מנת דג, בשר, טבעונית, ללא גלוטן, ולילדים, עם תוספות נהדרות), שורת סלטים, מרקים מיוחדים, מוצרי מעדניה ומתוקים ברמה קונדיטורית אולטרה-גבוהה, מנות ספונטניות מתארחות, פלוס ספיישלים וחלות לשישי. קחו הכל, קלי קלות. טלי מספרת שחלק מהמנות יכולות לצוץ שוב לפי דרישה, אבל שמעולם לא חזרה על אותו תפריט פעמיים. רב-אמנית.
 
יאללה, מי בא אלינו הערב למשל, לתבשיל עדשים וירקות בחלב קוקוס; סלמון בטריאקי על אטריות אורז ופטריות שיטאקה; בורגר סלופי ג'ו לילדים עם בטטות צלויות; ריבועי שוקולד טבעוניים עם שקדים ונוגט, ועוגיות מקצפת משמש? כשהאירוח הוא רק תירוץ – אתם לא מאיימים בכללוּ.

תפריט שבועי מתחלף – עיקריות – 54-62 ש"ח, דגים – 62-78 ש"ח, לילדים – 38-44 ש"ח, סלטים 28-38 ש"ח
"המטבח של טלו", ויסבורג 17, צהלה, תל אביב. להזמנות – טל': 03.5355030, talu.food@gmail.com, איסוף עצמי או משלוחים בגוש דן. עדכונים בפייסבוק, בהצטרפות לדיוור, אינסטגרם. ניתן להזמין קייטרינג לאירועים קטנים וארוחות מיוחדות

המטבח של טלו

 

המטבח של טלו

 

המטבח של טלו

 

המטבח של טלו

 

המטבח של טלו

 

המטבח של טלו

 

המטבח של טלו

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה