04 ביולי, 2012

טעים בריבוע

פיצריית "P בריבוע" מכניסה לצפון הישן של תל אביב רוח חדשה, ואפשרות לזלילה טעימה, איכותית ובאווירה ניו יורקית משגעת

שש בערב. משפחה סטנדרטית בצפון הישן של תל אביב. כולם מורעבים, ולאף אחד אין כוח לבשל אפילו קורנפלקס. סקירה מהירה של האופציות מתחת לבית, העלתה שוב את סוגיית המחסור במקומות כיפים ופתרונות לארוחה טעימה, קלילה ומהירה, ושתתאים גם לבעלי חיך מתוחכם יותר. רגע לפני שהלכנו לישון רעבים (עם קילו גרעינים שחורים בבטן) – החלטנו לבדוק את הפיצרייה שנפתחה ממש קרוב אלינו.

תוך דקותיים כבר היינו ישובים סביב שולחן גדול בפיצריית "P בריבוע" הירושלמית, שעלתה לתל אביב בשנה האחרונה והתמקמה בפינה המנוחסת של אבן גבירול 185 (על הורקנוס). כעבור שלושה ביסים ושלוק, קלטנו שפי בריבוע היא הנוסחה הבטוחה לפיצוח הקללה שרבצה על רצף מסעדות שכשלו כאן לפניה. מדובר במקום מעוצב בשיק חו"לניקי, שמציע תפריט קלאסי וממוקד ובו שתי פיצות דקות, טריות ונדיבות במוצרלה, לבחירתכם: מרגריטה או ביאנקה – פיצה ללא רוטב עגבניות עם אפשרות להוסיף פרוסות תפוחי אדמה (בדיוק כמו שחיפשנו מאז הטיול ברומא. מומלץ ביותר) או פרשוטו, תאנים ורוקט (כזה עוד לא טעמתם!). לצידן תמצאו שורת תוספות טעימות לשדרוג, החל מארטישוק, שינקן צועני או אווז מעושן, ועד בייקון וביצה. יש גם פוקצ'ה לנשנושים, קלצונה ממולא באנטיפסטי, סלט פנצנלה עשיר ונהדר (עם ירקות בחיתוך גס, מוצרלה טריה ופרוסות לחם קלוי עבות וחמות לספיגת הרוטב), ואפילו שני סוגי פסטה מבצק בתוצרת עצמית שמרודד במקום ברגע ההזמנה, ויוצא טרי, טעים ולא מכביד (בעיקר הפטוצ'יני עם עגבניות, אנשובי, זיתים וצלפים).

זללנו מגש פיצה מרגריטה (56 ש"ח) עם קבנוס פיקנטי (10 ש"ח לתוספת), שהגיע עם סלט ירוק קטן ברוטב וינגרט מעולה, ובליווי בירה פרוני צוננת מהחבית וכוס יין לבן (18 ו-24 ש"ח). היה לנו ערב קיצי מקסים, בחברת שכנים טובים החולקים את השולחנות הארוכים שבחוץ או הבר שבפנים, באווירה משוחררת וטעימה בטירוף. בקיצור, אין דרך קלה לומר את זה – הפיצה הזאת העלתה את ערך הדירה שלנו בהרבה ואנחנו שולחים תודה מקרב לב לשף ולבעלים. בינגו בריבוע.

פיצריית "P בריבוע" – אבן גבירול 185 (פינת הורקנוס), תל אביב, טל': 03-6200006. לתפריט המלא – כאן או בדף הפייסבוק.
שימו לב לעסקיות צהריים השוות: פיצה / פסטה / קלצונה + שתיה (מכל סוג, כולל בירה) + סלט חסה ברוטב וינגרט + קינוח טראפל שוקולד + אספרסו = 55 ש"ח; או סלט פנצנלה + שתיה (מכל סוג, כולל בירה) + קינוח טראפל שוקולד = 45 ש"ח.

 

מרגישים בניו יורק. פי בריבוע


מי הזיז את הגבינה שלי? פי בריבוע, מבט מבפנים


זלילה נעימה. פי בריבוע




 

 

 

 

 


[PSGallery=c558jw21039]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה