16 בנובמבר, 2014

טלפון מהעבר

פישר פרייס החזירה למדף את הצעצועים שגדלנו עליהם וגרמה לנו להיזכר בדמעות איפה היינו ומה עשינו

יש לנו וידוי: אנחנו לא עומדים בפני פריטי וינטג' שמחזירים אותנו בשנייה לימי ילדותנו. אתם יכולים למכור לנו מחשב אטארי שלא עובד, ווקי טוקי שבור או סתם אסימון על שרוך – ואנחנו נקנה בלי לחשוב פעמיים במיטב אגורותינו. הבעיה מתחילה כשאנחנו קולטים איך האובסס הזה עובר הלאה לדור הבא. זהירות, זה גנטי.

והנה ההוכחה: שבוע שעבר, נכנסנו עם הקטנה שלנו לחנות עמוסת צעצועים ובובות ועשינו לה את הקטע האכזרי החביב עלינו – "תבחרי אחד!". מכל הגאדג'טים והגימיקים הזוהרים והמזמרים ("סליחה, קיבלתם סביבון ששר שנדליר?") שלפה הילדה להפתעתנו צעצוע שריגש אותנו עד דמעות – טלפון החוגה על גלגלים האגדי של חברת FISHER PRICE, שנראה בול אחד לאחד כמו זה שאנחנו צולמנו אייג'ס אגו משחקים איתו בעירום מלא על השטיח (כבר דלף לרשת?). אחרי קריאות נרגשות שלנו ושל הקטנה, התברר שלכבוד קריסמס הקודם, פישר פרייס הגאונים הבינו את הפוטנציאל שבלהחזיר את צעצועי האתמול לילדים של היום, והשיבו למדפים במהדורה מצומצמת סדרת מוצרי עבר שהכי גדלנו עליהם (ואהבנו להרוס), כמו הפטיפון עם תקליטי הפלסטיק הצבעוניים, טלוויזיה עם תמונה נגללת, משאית חלבן עם בקבוקים ואפילו הפסנתר הקטן שניגן. כולם יוצרו מחדש בדיוק נמרץ זהה ונאמן לצעצועים המקוריים משנות ה-60 וה-70, כולל המדבקות, הפונקציות והצלילים של פעם. כך למשל הטלפון על גלגלים שבחרנו, שנולד ב-1961 ונועד ללמד ילדים כיצד לחייג אז באמת (תסכול נרכש), עוצב שוב עם אותן עיניים זזות, צליל חוגה אמיתי וחוט מקדימה לגרירה בכל הבית (ולהלן הבדיחה החדשה אצלנו – "אמא קחי, יש לך שיחה בנייד").

זהו, נשאר רק ללמד את הקטנים מה זה בדיוק אפרכסת, חלבן ותקליט, ולמה אין פה טאץ' סקרין חכם. ונסיים בפניה נרגשת לפישר פרייס – תודה על כל זה, בול המשאלה שלנו לסנטה. ועכשיו, מתי תחזירו את לוח הפעילות ללול עם הארנב והצב? כבר שמנו לירה בקופת קק"ל.

סדרת הצעצועים הקלאסיים של פישר פרייס (חדשים) – טלפון – 79.9 ש"ח, פטיפון – 180 ש"ח, שעון מוזיקלי – 120 ש"ח, קסילופון – 120 ש"ח, (בדצמבר הקרוב יגיעו לחנויות גם מצלמה, טלוויזיה רטרו וכלב נגרר מעץ).
להשיג ברשתות "שילב", "כפר השעשועים", "ביג טויס", "להיט בראש" ובחנויות צעצועים נבחרות. עוד פרטים על הסדרה – באתר הזה. עברו כאן לאתר הרשמי של פישר פרייס ישראל.

 

הנה רקסי שלנו! עוד מוצרים מהסדרה הקלאסית של פישר פרייס (יגיעו בדצמבר)

 

 

איזה שעון בן חייל. השעון המוזיקלי של פישר פרייס

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה