01 בדצמבר, 2014

טירופיוס דוט.קום

סייבר מאנדיי, 24 שעות של טירוף קניות אונלייני חובק עולם, משתולל מהבוקר בין מאות חנויות המרקט, עם 40% הנחה על כל הפריטים שרציתם והתאפקתם. גו גו גו!

אנחנו מכירים זוג אחד שמרכז את קניית הירקות ליום רביעי ב-14:30 (אחרי חישוב אלגוריתמי של השעות הכי מתות על הכביש, קו חלוקה חדש בסופר ואפס תור בקופה המהירה). ויש לנו חברה שמחכה שנה שלמה עם שופינג לילדים עד שיגיע הדוד מניו יורק. ויש אותנו, שמשתדלים להחזיק את עצמנו, שמים מוצרים בהולד, זוכרים לינקים בע"פ ומשחררים רסן בדיוק היום – סייבר מאנדיי.

יום קניות האונליין הבינלאומי הרשמי, שחל תמיד בשני שאחרי "בלאק פריידי" (כשכולם חוזרים לעבודה ואפשר לקנות בהחרשה בין המיילים). הווה אומר – 24 שעות של הנחות מג'וננות במרמלדה מרקט ובאתרים שונים בעולם, שאמנם זלגו לכאן מארצות רחוקות, אבל כבר מזמן הפכו אצלנו בבית לשם נרדף ל-"מאמי, מה המידה שלך בסניקרס? מזמינה לך שלושה זוגות!". זה אומר שיש לכם עד חצות הלילה להתחיל לחרוש את המדפים המקוונים ולשלוף מציאות במחירים שפויים, לפני שהם הופכים חזרה לדלעת. טירופיוס דוט.קום.

אז מי שעדיין טירון ירוק וזה הסייבר מאנדיי הראשון שלו נזכיר רק דגשים חשובים לדרך:
א. כ-1000 חנויות המרקט סידרו לכם את המוצרים שהכי רציתם והתאפקתם – ב-40% הנחה לפחות!
ב. צאו לדרך, הבוס בדיוק נכנס לשירותים.

הנה למשל כמה פריטים שהכי יסדרו לנו את העונה קרובה, ויהיו שלנו בעוד שלוש דקות בדיוק: קרדיגן חום לקטנטן, הסניקרס הגבוהות שרצינו לגדולדול, מעיל מקסי שחור (אין לצאת ממנו עד אפריל), חולצת כוכבים שנראית לנו הכי נעימה, וגם המגפונים האלה שחיכו לנו יפה יפה בסל. והי! הנה הסווטשירט חתולים ההוא שרצינו לקנות מתנה לקאט-ליידי שחגגה מיאו-הולדת. ומה אתם אומרים על הכרית תוכי הזאת? ויש גם את הטי שירט החמוד הזה, להוא שאף פעם לא קר לו. ויאללה, גם כרית במבי יפהפייה, דמי חנוכה לגדולה, וזהו. רגע, אולי גם את המנורה הזאת למשרד החדש? אבל באמת די. רגע, לא בטוח. אפשר לחזור אליכם ב-23:59?

סייבר מאנדיי – 1.12.14 (עד סוף היום, שני, בחצות) – החל מ-40% הנחה על אלפי מוצרים במרמלדה מרקט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה