26 במרץ, 2014

טוקיו-תל אביב

לפני כשנה פתחו תרצה פייטן סלע ורבקה מימון את "שודו - המרכז לקליגרפיה ותרבות יפן". כעת, לקראת חג הפסח, יקיימו בו תערוכה ומכירה של פרטי אמנות ומלאכות יפניות שנבחרו על ידן בקפידה

גילוי נאות – מעולם  לא ביקרנו ביפן, אבל העובדה הזו לא מונעת מאיתנו להיות הגרופים הכי גדולים של המדינה הזאת, להעריץ כל קערית שהגיעה מקיוטו, כל קו שמצייר הייאו מיאזאקי וכל מחברת שקנינו אי פעם ב-muji. ואלוהים יודע שקנינו.

ואם אתם חולמים ביפנית כמונו בוודאי תשמחו לשמוע על הפריטים המעולים שהגיעו הישר מיפן אל ארצנו הקטנטונת – במסגרת מכירה קטנה ואיכותית, על טהרת ארץ השמש העולה, שמתחילה מחר.

תרצה פייטן סלע, שחיה כעשר שנים ביפן, ורבקה מימון, מנהלות "שודו – המרכז לקליגרפיה ותרבות יפן", ריכזו עבורנו חפצי אמנות ומלאכת יד איכותיים שהכינו אמנים, יוצרים ובתי מלאכה נבחרים בעיר קיוטו, ונבחרו באופן אישי על ידן.

במכירה תמצאו כלי קרמיקה שימושיים ואמנותיים, מוצרי נייר, מוצרי עץ, מתכת, טקסטיל (מפות, צעיפים, כריות וכו') ועוד הרבה דברים אחרים (איסימיאקי, חכה לנו). הכל נראה מקסים, יפהפה ובעיקר – יפני אותנטי. אם אתם חובבים את המסורת ואת האסתטיקה היפנית – אז יש לנו הרגשה שתמצאו שם אחלה מתנות מקוריות לפסח – למארחת שלכם, לאמא שלכם אבל בעיקר – לעצמכם.

טווח מחירים: 600 – 30 ש"ח
מרכז שודו – החל מ- 27.3.14, בין השעות 14:00-19:00; שביל המרץ 6, סטודיו 3, תל אביב; לתאריכים, שעות פתיחה ופרטים נוספים – אתר מרכז שודו; עמוד הפייסבוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה