09 בספטמבר, 2014

טאטואיזם

מותג הקעקועים הזמניים והיפים של קוקטית פותחים מחדש את כל המאוויים הכי כמוסים שלנו. גלידה על הכתף? עכשיו אנחנו מוכנים

בדיוק לאנשים כמונו, שהגיעו עד הלום בלי לממש את אחד המאוויים הכי כמוסים – ולעשות קעקוע, הקימה הדמות המאויירת "קוקטית" את מותג הקעקועים הזמניים שלה, Not Forever Tattoos.

והנה ההסבר: שירה ברזילי היא מאיירת אופנה, עורכת גרפית של מגזין "גו-סטייל" ובוגרת שנקר מהמחלקה לעיצוב אופנה, שכבר הספיקה לאייר ולעצב חולצות לרוברטו קוואלי. אך בשנים האחרונות היא גם האמא העסוקה של הדמות הפאשניסטית מעוררת ההשראה שזכתה לשם המדויק – קוקטית. וכמו כל מתבגרת שמחזיקה מעצמה, לקוקטית יש חיים חברתיים סוערים משלה המתועדים בחשבון אינסטגרם ועמוד פייסבוק פעילים ושווים במיוחד, אליהם היא מעלה למשל תמונות סלפי מסיבובי שופינג בבירות אופנה (יופי, רק האלטר-אגו שלנו בקושי זז מהספה. קום כבר, עצלן). אחרי שורת מוצרים בכיכובה של קוקטית – מצלחות יפהפיות ועד כיסויי גלקסי – הוחלט שהגיע הזמן להתחייב גם לקעקוע, אבל לא אחד לכל החיים. נתחיל מיומיים, גג שבוע. כך, יצרה עבורה שירה שורה של איורים מדליקים שתוכלו "לקעקע" לזמן מוגבל על ולהוסיף בקלות קריצה רוקיסטית לכל הופעה: יש אננסים ובננות שחמוד לשים על העורף, או יהלומים לאצבעות, בייגל'ה לכתף, כוכבים, חיצים, מטוסי נייר מקופלים, ואפילו LOVE שמתנוסס על סרט עם יונים – כמו של מלחים אמיתיים. כל קעקוע אגב עוצב על ידי שירה ויוצר בארה"ב ממרכיבים טבעוניים, אושר ע"י ה-FDA האמריקאי, אינו רעיל ולא נוסה על בעלי חיים (נרגעת אמא?).

עכשיו נשאר לכם רק לבחור אחד או יותר, לבקש עזרה מחבר עם ידיים יציבות ולהפשיל שרוולים בדיוק כשאתם מתיישבים ליד סבתא בשולחן החג. אל תשכחו לצלם לנו את התגובות.

קעקועים זמניים של קוקטית – 25 ש"ח לסט של 2 יח' (משלוח חינם עד הבית. עמידים במים, מחזיקים מעמד עד שבוע על הגוף).
להשיג בחנות האונליין של KOKETIT; וגם בחנויות אופנה (במחיר 29.90 ש"ח) – שרה בראון; בנקר; אמילקה; פורה וידה; אלף אלף; ובקרוב – גאיה.
לפרטים – טל': 052.4246839 (שירה). עקבו אחר קוקטית בעמוד הפייסבוק, בבלוג האופנה שלה ב"אקסנט" ובחשבון האינסטגרם (@koketit)

 

 

יפה בכל אזור. הקעקועים של קוקטית (צילומים: שירה ברזילי, שירן כדר)

 

 

[PSGallery=dgwjceby10i]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה