07 בדצמבר, 2008

חשיבותה של צניעות

הבגדים הקז'ואלים והמחמיאים שמעצבות קרן אור ומיכל ניר מכניסים הרבה טעם טוב ואלגנטיות לגרדרובה שלנו. קלאסיקה אורבנית

בכל פעם שאנחנו צופים באיזה "האח הגדול" או בתכנית ריאליטי אחרת בא לנו למות. הקולקציות של המתמודדים ובעיקר של המתמודדות מורכבות בעיקר מבגדי סטרץ' צמדמדים, מכנסיים נמוכות גזרה הדוקות שחושפות חוטיני מכוער, סווטשרטים מזעריים עם הדפסים ענקיים וזוועות אחרות. ונכון, אנחנו מודעים לזה שטעם זה עניין אישי אבל סליחה, יש גבול.

הרהורים אלו לצד הרהורים על מתינות ואיפוק עלו בראשנו כשמיששנו את בגדיהן של שתי מעצבות שחברו להן יחדיו תחת קורת גג אחת, קרן אור ומיכל ניר. ההיכל המשותף והקטן שהן הקימו מאפשר לרקוח מלתחה עשירה שמורכבת מחיבורן של שתי נקודות מבט על חומרים וגזרות. כך למשל תוכלו להתרפק על חולצה יפהפייה של קרן אור בעלת מפתח גב ענקי. החולצה, סקסית להחריד, מה שמתחדד דווקא לאור הבחירה שלה בבד בעל חזות מעט נוקשה. על הסטנד מנגד תוכלו לגרוף חולצה של מיכל ניר בגוון שמנת העשויה מאריג עם חיתוך אלכסוני וכיסים ומייצרת מראה קז'ואלי ואלגנטי בו זמנית.

אז נכון שאפשר להגיד עוד כמה דברים על תכניות ריאליטי אבל הרשו לנו להתחיל בזאת – חברי הפקה יקרים, זרקו איזו מילה למתמודדים, רואים להם את החריץ!

חולצה קרן אור – 309 ש"ח, חולצה מיכל ניר – 329 ש"ח (בחנות ניתנת הנחה קבועה של 10% על הקולקציה החדשה ו-70% הנחה על עונות קודמות)
קרן אור ומיכל ניר, לבונטין 6, (גן החשמל), תל אביב, טל': 03-5603454, www.kerenvemichal.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה