30 במרץ, 2014

חריימה, מישהו?

ההצגה שכתבה מירי חנוך וביימה עדנה מזי"א - "דג מוסר" לתיאטרון הקאמרי - הצחיקה, ריגשה, העציבה והדאיגה אותנו בעת ובעונה אחת

אולי זה האביב, אולי זאת סתם הזקנה – אבל לאחרונה אנחנו תרבותיים מאי פעם. כל ערב שני תמצאו אותנו בהצגה או בסרט או בהרצאה או בתערוכה או בהשקה או בפתיחה או בסגירה או גם וגם וגם.

ובתוך בליל הכתוביות, התכניות, הברושורים, הקופּות, הכרטיסים, הקרדיטים וההשתחוויות רצינו לספר לכם על ההצגה האחת שאסור לכם לפספס. וכן, באופן לא מקרי בכלל כתבה את המחזה אחת הנשים הכי כשרוניות ואהובות עלינו והיא גם חברת מרמלדה יקרה מפז.

קבלו במחיאות כפיים סוערות את מירי חנוך ואת ההצגה שכתבה – "דג מוסר".

ההצגה, בבימויה המופלא של עדנה מזי"א (השתחוות), מביאה את סיפורה של המשפחה הכי טרללה (הלא היא המשפחה של כולנו) דרך מקרה מותה של העובדת הזרה שעבדה אצלם.

בכללי – העובדת האומללה נופלת מהסולם אל מותה, ומרגע זה מתחילה סאגה קומית בלתי תאמן של הסתרות, הכחשות, התקפות, האשמות, רטינות, שקרים ומזימות. בני המשפחה הנבוכים סובבים סביב האמא הריכוזית (שמגלמת אורלי זילברשץ-בנאי בכישרון ענק), שמספקת תשובות מאד עמומות ומנהלת את הסיטואציה עקום ככל האפשר.

יש כמובן ילדים בתמונה, אחת אם צעירה ורוחנית, ילדה נוספת שעומדת לחגוג בת מצווה ועוד ילד אנושי וחמוד (ובעל מוסר). יש גם בעל מבולבל, יש שכנה מוטרפת, יש קצת שואה, משחקי מילים גאוניים, יש גופה שמוטלת כל הזמן על הבמה. בקיצור – כל החומרים להצגה מצחיקה, סוריאליסטית, שמעוררת בנו הזדהות (מדאיגה) בערך כל משפט שני, וגם, אם יורשה לנו, מאד חנוך לווינית, ויותר מזה.

לכו ומיד.

דג מוסר – 200 – 130 ש"ח לכרטיס (תלוי במקום הישיבה).
מחזאית – מירי חנוך
במאית – עדנה מזי"א
שחקנים: טל בלנקשטיין, שירי גדני, אורלי זילברשץ, לורן סביר, גיל פרנק, יואב רוטמן, נועה שכטר

ההצגה הקרובה תתקיים בתאריך 31.3.14, בשעה 20:30, תאטרון הקאמרי, שאול המלך 19, תל אביב.
לפרטים נוספים והזמנת כרטיסים – טל': 03-6060960; אתר תאטרון הקאמרי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה