23 באפריל, 2009

חסכון לימי חולירע

קופת חסכון מדליקה ממתכת, תעזור לכם לאגור את כל מה ששמתם בצד לטובת מטרות מצויינות, כמו טיפול. בו כמובן תוכלו לטנף על כל מי שניג'ס לכם כל הילדות לחסוך ולחסוך

כל ילדותנו הטיפו לנו שצריך לחסוך: לחיות בחוכמה, כמו הנמלה העמלנית ההיא, שהתכוננה מבעוד מועד ליום סגריר. הסבירו לנו שתמיד כדאי "לשים משהו בצד": משהו בצד ללימודים, משהו בצד לדירה, משהו בצד לחופשה בחו"ל ומשהו בצד על כל צרה שלא תבוא. מרוב ה"משהו בצד", לא נשאר לנו כלום באמצע. נראה שהסוד הכמוס ביותר בעיר הוא שאף אחד לא שם שום דבר בשום צד, אפילו לא מתחת לבלטה או לכרית. כולנו חיים את הרגע, על הטוב והרע שבו. כאלה אנחנו.

בשלב מסוים גילינו שאסטרטגיית ה"לחיות את היום" שסיגלנו לנו, לא הופכת אותנו ליותר מאושרים. החרדות מתחדדות, הדכדוכים לא בורחים, וגם את השריטות הישנות והצלקות הוותיקות – הזמן לא מצליח לרפא (למרות שכך הובטח לנו. בפירוש). המסקנה היא אחת: טיפול. ארוך טווח, קצר טווח, לא משנה. רק תנו לנו מישהו שיהיה מוכן לשבת מולנו ולספוג את כל מה שמעולם לא העזנו לומר לאבא, לאמא, לבוסית ולאקס. כדי לממן את התענוג, צריך מן הסתם לשים משהו בצד, ומי שרוצה לעשות את זה בקלאסה מוזמן להכיר את תיבת החיסכון הייעודית הזאת, שגילינו ברשת: היא מיועדת אך ורק לחוסכים למטרות טיפול, וליד החריץ שבראשה אפילו מתנוססת התובנה הדו משמעית, לפיה "צ'יינג' איז גוד". אז קדימה. מזגו לעצמכם כוס יין והשיקו בחגיגיות את החיסכון המשמעותי ביותר בחייכם. במילים אחרות: דרינק & שרינק, לחיים טובים יותר.

קופת חסכון לטיפול פסיכולוגי – 7.95 דולר
להשיג במוקסי – מתנות עם אישיות, אילינוי, ארה"ב, 230 E Lincoln Hwy, DeKalb, Illinois, או www.shopatmoxie.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה