21 בנובמבר, 2013

חנוכיית בית

8 חנוכיות יפות עושות חשק להזמין אתכם ולהשוויץ בהן יום יום, נר נר, לביבה לביבה. שמישהו יכבה את האור!

יצאנו לסיבוב יודאיקות בעיר (עוד הוכחה לכך שאנחנו עם רגל אחת בקבר), ונדלקנו על לפחות 8 חנוכיות יפהפיות (אחת לכל נר, יו נואו), שאפשר להציב בכבוד לצד חנוכיית פקקי הנסטי שהילדה הכינה בגן (מחומרים דליקים יותר ממנגל). ועכשיו, מי אמרנו דואג לסופגניות?

#1
החנוכיה – חנוכיית מניפה מקרמיקה של סטודיו "ארמדילו", בהשראת אמנות אוריגמי וקיפולי הנייר, היוצרת משחקי אור וצל יפים כאשר הנרות דולקים והצללים מרצדים על הפאות (30 על 14 על 7 ס"מ).
כמה ומאיפה – 499 ש"ח, בחנות העיצוב "רציף", הברזל 3, רמת החי"ל, תל אביב, טל': 03-5442095 (ויש גם סביבונים וחנוכיות נוספות), או מחנות האונליין של סטודיו "ארמדילו" (יש גם מכסף, זהב או פמוטי אוריגמי להשלמת הסדרה).
היזהרו מ – הלביבות החמימות והכי מגרות שהניחו לכם על הברכיים כי לא היה מקום על השולחן. בהצלחה עם זה.

#2

ארץ ישראל שלי יפה וגם מדליקה. חנוכיית "עצים" של שרגא לנדסמן

החנוכיה – חנוכיית "עצים" או "גן עדן" של האמן שרגא לנדסמן, שיצר תמונת נוף עם יעל, עץ החיים ועץ הדעת מפליז, וכמו שאר החנוכיות המדהימות שלו – גם היא בהשראת סיפורי התנ"ך, ארכיאולוגיה ארצישראלית ובעיקר תמונות ילדות מחלקת הפרדס לידה גדל (29 על 22 על 10 ס"מ, ויש גם מאלומיניום כסוף).
כמה ומאיפה – החל מ-900 ש"ח (לחנוכיה מוזהבת מפליז), החל מ-500 ש"ח (לחנוכיית אלומיניום). להשיג ב"רותם", רמת השרון (ועוד חנוכיות בעמוד הפייסבוק); חנות מוזיאון ישראל (ירושלים), חנות מוזיאון א"י (רמת אביב).
היזהרו מ – הוואטסאפים של הגננת. היא קלטה שלא הבאתם אף פקק לגן לטובת סדנת חנוכיות.

#3

דברו איתנו בטקסטורות. חנוכיות של "גאולה"

החנוכיה – חנוכית טאג' או פס תחרה או כל דבר שגאולה פלסר יוצרת מקרמיקה ועיטורי טורקיז עדינים במו ידיה. חלק מהחנוכיות מתאימות להדלקת קנים וחלקן לנרות, וכולן מקושטות בטקסטורה יפהפיה ברקע.
כמה ומאיפה – 120-360 ש"ח, מהחנות של גאולה המעצבת, המוקדשת כולה לחג החנוכיות.
היזהרו מ – משלוח הסופגניות שקיבלתם. פשוט היזהרו.

 

 

#4

סטטוסים מצייצים. חנוכיית טוויטר של דוד גרשטיין

החנוכיה – חנוכיית "Twitters" ממתכת בהדפסה דיגיטלית וחיתוך לייזר עדין וצבעוני, כמו שרק האמן דוד גרשטיין יכול. הסגנון המובחן והפופ-ארטי של האמן, שתמיד נע בין פיסול לציור, ישמח אתכם גם הרבה אחרי שהחג נגמר ויוסף זריקת צבע חיונית למזנון המשמים שלנו (33 על 30 על 11 ס"מ, 1900 גר').
כמה ומאיפה –800-810 ש"ח, מהחנות Bellakoola או מהחנות DesignArt-Online (או בחנות האונליין של האמן).
היזהרו מ – הילדה שלכם. יש לה גפרור דולק ביד והיא כרגע גילתה ששכחתם להביא לה חנוכיה להדלקה אצל סבתא.

 

#5

צינור לילה. חנוכייה של יוריני לסטודיו YOYO32

החנוכיה – חנוכיית קני שמן כסופה וארוכה של המעצב יוריני לסטודיו YOYO32, עשויה אלומיניום בליטוש בעבודת יד, במראה חלילית קלאסית. מגיעה עם קני שמן מזכוכית (אורך 72 או 42 ס"מ, ניתן להזמין בגימור מבריק או מט).
כמה ומאיפה – 1072-1699 ש"ח (תלוי באורך החנוכיה), מהחנות של סטודיו YOYO32.
היזהרו מ – הזמנות להדלקת נרות. הן בדרך כלל מגיעות עם המון ריגשי ושמנת חמוצה.

 

 

#6

עטור שולחנך זהב שחור. חנוכיית תחרה של אורנה כהן-בוטח


החנוכיה
– חנוכיית "תחרה" לקני שמן של האמנית (ובוגרת "בצלאל" בהצטיינות) אורנה בוטח מסטודיו "עלים", שיצרה מפליז עיטורים יפהפיים בהשראת ארבעת ושבעת המינים, ואלמנטים טבעיים, קלאסיים ומודרנים שמובילים את היד של אורנה.
כמה ומאיפה – 330 ש"ח (ויש עוד המון חנוכיות נוספות החל מ-180 ש"ח בסטודיו של האמנית, ירושלים, יש משלוחים). או במגוון חנויות מוזיאון (ת"א, א"י) וחנויות עיצוב ("רותם", "ושתי", "הגות").
היזהרו מ – הבן שלכם. הוא כבר הבין ששוב תקחו אותו למופע מחול בחנוכה (שום נוקיה באופק).

 

 

 

#7

מותר לשבור יובלי. חנוכיה של סטודיו קאהן


החנוכיה
– חנוכיית קרמיקה לבנה בעבודת יד מסטודיו Kahn (בועז ומיי קאהן), שכמו כל יצירת מופת שלהם – מזמינה אתכם לשבור משהו כדי להפוך אותה לשלמה: קני הנרות שנוצרו ביציקה אחת עם גוף המנורה, תלויים במהופך כך שבכל ערב תוכלו לשבור עוד פמוט קטן, להניח אותו במקומו, ולהדליק בו נר נוסף. בכל יום תראה החנוכיה מעט אחרת ועד סוף החג תושלם ותשמש אתכם לשנים קדימה.
כמה ומאיפה – 800 ש"ח מחנות המעצבים הישראלים הצעירים "אסופה", יהודה מרגוזה 8, שוק הפשפשים, יפו (ובימים הקרובים ייכנסו עוד חנוכיות חדשות, שווה להתעדכן); או בחנות האונליין של "סטודיו קאהן".
היזהרו מ – החותנת שלכם. היא כרגע גילתה שהילדים שלכם עשו יצירה משעווה על המפה החדשה שלה.

 

 

 

#8

אין מצב לטפטופי שעווה על הראנר. חנוכיה של ג'וש אוון

החנוכיה – חנוכיית "Menorah" של המעצב ג'וש אוון מסטודיו Areaware הניויורקי, עשויה ברזל יצוק וכבד, עם בסיס רחב לתפיסת טפטופי נרות מרגיזים (30 על 30 על 9 ס"מ, 3 ק"ג).
כמה ומאיפה – 790 ש"ח, מהאתר ובוטיק האונליין MOPU.
היזהרו מ – עצמכם. כשמדובר בסופגניות אין לכם אלוהים. אנחנו אתכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה