29 בנובמבר, 2015

חנוכיות או לא להיות

מקבץ חנוכיות יפות מאוד עושה לנו סדר לקראת החג המתרגש עלינו לטובה. סליחה, נשארה סופגניה עם ריבת רסקיו?

שלום חמודים של אמא שלכם, כולכם זוכרים שבעוד שבוע חנוכה? יפה. ולכולכם רשום שאתם מתארחים / מארחים משהו כמו שמונה ימים ברציפות? מלחיץ. אז אחרי ששמנו את זה על השולחן (וטיפטפנו פרחי באך על הלשון), הנה אנחנו מתפנים רגע להיזכר איפה העוזרת החביאה את החנוכיה בבית, ומגלים שכנראה הגיע הזמן לבחור אחת חדשה (שובלי, לא נורא שאמא אכלה את החנוכי-ביסלי שהכנת בגן, נכון?).

הנה 3 אפשרויות יפהפיות לחנוכיות מקוריות, שאפשר אגב להעניק מתנה למארחים של נר רביעי (במקום מארז סופגניות ואינסולין). ועכשיו – מי שם מים לנס גדול היה פה?

#1 למארחים הקלאסים
מה – חנוכיית אלומיניום בצבע כסף מט של אמן היודאיקה עמנואל יאיר (28 ס"מ רוחב על 25 ס"מ גובה). וכמו כל מוצר שהוא מעצב, גם החנוכיה הזו משלבת בין מראה מודרני לסגנון יהודי עתיק. ראש טוב.
כמה ומאיפה – 465 ש"ח, מגלריית Design Art

#2 למארחים המודרנים
מה – חנוכיית קרמיקה שמורכבת מצלחת בצבעים שונים, ועליה פמוטים קטנים דמויי אבנים (או סופגניות, תלוי את מי שואלים). ניתן לשנות ולהזיז את הפמוטים, ואפילו להשתמש בהם בהמשך להדלקת נרות שבת. כל הטפטופים נשארים על הצלחת, ואיתה תוכלו להשתמש גם לאכילה או הגשה בנפרד. בינגו.
כמה ומאיפה – עכשיו ב-149 ש"ח, מהחנות של אמנית הקרמיקה עירית דינור (קיים במגוון צבעים ודוגמאות שונות, שווה להציץ)


#3 למארחים המקוריים

מה – חנוכיית קוביות עץ אלון, מעוטרות בצורות גיאומטריות צבעוניות, ובהן שקעים למיקום קנים או נרות. מגיעה כבר עם סט קני זכוכית ופתילים להדלקה עם שמן. הקוביות מופרדות, כך שתוכלו לסדר ולשחק איתן כרצונכם. פריט מגניב לשולחן הקפה, גם עוד הרבה אחרי החג.
כמה ומאיפה – 210 ש"ח, מהחנות של האמנית אדוה טנא (מיוצר לפי הזמנה, ניתן לשנות סוג עץ / דוגמאות / צבעים / תוספת מעמד לנרות)


#4 ובונוס הכרחי

מה – קופסת נרות צבעונית לחג, מכילה שתי מגירות ובהן 44 נרות חנוכה (שמספיקים בדיוק ל-8 ימי החג כמובן), פלוס קופסת גפרורים בעיצוב תואם. מגיע ב-3 דוגמאות שתוכלו להעניק למארחת, לאבא או לאחיין הפירומן.
כמה ומאיפה – 35 ש"ח, מהחנות "צומי"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה