23 בנובמבר, 2017

חמישי זה השחור החדש

אצלנו כבר שישי: סייל BLACK FRIDAY המטורלל השתחרר יום קודם בכל מדפי המרקט, ומזמין אתכם לוויקאנד של בזיזה ומבצעים שחורים משחור. ורטיגו-הנחות מסחרר מתחיל עכש-יו!

אם גם ככה תמיד בסוף חמישי – יש תחושת שישי חזקה באוויר (חולים על זה!), הרי שהיום הגברנו עבורכם את האס"ק: הרשו לנו להקדים ביום את סערת BLACK FRIDAY המסורתית, שאצלנו במרמלדה מרקט כבר הספיקה להציף מהבוקר כל חנות וחלקה טובה, כך שתוכלו ליהנות מעכשיו (ועד סוף יום ראשון, על לא דבר) מסחרחורת מחירים צונחים והצעות מפתות על כל מדף. כן כן, בעל המרקט השתגע. עם מרשם לקלונקס.

לשאננים שמצאו להם דווקא עכשיו זמן פנוי לקרוא – נזכיר שמדובר בטרפת קניות אמריקאית, שמתרחשת בכל שנה בשישי האחרון של חודש נובמבר לקראת חג המולד, ובשנים האחרונות זלגה החוצה לאורכי הגלובוס ולרוחבי אתרי הרשת העולמית. עד כאן הסברים. אפשר לחזור לפאניקה? תודה:

זה אומר שאם התפללתם לאלוהי ההנחות כדי לרכוש זוג מגפונים ששמרתם במועדפים; או שהתאפקתם עם מעילי פוף לילדים עד שממש ירדו המעלות והמחירים; או סתם כבר הרבה זמן לא הרבצתם שופינג חסר אחריות – זה הזמן שלכם לשחרר את הברקסים בעגלת הקניות. וכדי לכוון אותה בתור חימום לפינות הכי נכונות בסייל, נברנו עבורכם עמוק בארגז המציאות השוות, שם מצאנו פנינים כמו למשל נייקי לבנות אולטרה-קוליות; טבעת כסף מושחר מטריפה בטירוף; מגפוני בלאנדסטון – קלאסיקה לחורף באווירת פלאחים; מעיל גשם לבן בגזרת אוברסייז שמתחשבת בכל השכבות שמתחת; וגם ג'קט בומבר רקום שחור ולוהט, בדיוק כמו כל הפריידיי הזה. שנמשיך? בהחלט!

צאו לקטוף מכל הבא לסל, ונתראה בראשון לסשן השוואות ושוויץ משרדי בנוסח: ברוריה יא פראיירית, נחשי כמה לא שילמנו??

סייל BLACK FRIDAY במרמלדה מרקט – 70%-30% הנחה על מאות אלפי מוצרים (עד סוף יום ראשון, 26.11.17). להצצה בכל המלצות המערכת מהסייל – בואו הנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה