07 בדצמבר, 2015

חמה אש

קולקציית החורף של PETITE DORIS עושה לגרדרובה שלנו, מה שדני דויטש עושה לתחזית. תנו למלכת הדרקונים לחמם אתכם

שלא תטעו. אנחנו לא מתלוננים לרגע על הכפור האירופאי שחדר הנה, וגרם לנו לסמס בחדווה לכל חברה אתמול בלילה – "קרה?". אבל העניין היחיד שעוצר אותנו מלחגוג עד הסוף ולדמיין שאנחנו עובדים בסניף של ווג לונדון, הוא כמובן הגרדרובה הדקיקה שלנו, שמותאמת כרגע יותר לחורף בקוסטה ריקה מאשר למה שחוזה למחר האייפון שלנו.
 
מזל שהשכלנו להשתמש בגלגל הצלה בהול שסמסה לנו חברה בחמישי האחרון – "בחנות החדשה של דורין אטיאס כבר הייתם?" ובכן, אם לא – זה הקיו שלכם. אחרי תקופת הרצה וקולקציית ביכורים קיצית סופר-מוצלחת, שיצרה יחד עם מעצב-העל ששון קדם (שאף התארחה בחנותו), עבר בחודש שעבר המותג האורבני והמדויק כל כך שבנו יחד – PETITE DORIS, להיכל קטן משלו בשכונת נווה צדק בתל אביב, וכל כולו מוקדש לחתימה האופנתית של דורין וששון, מכף רגל ועד קלאץ'. זה אומר שכל פריט שתבחרו פה נולד להיות על זמני, קל ונוח ללבישה, מחמיא לגוף הנשי, ומועמד מוביל לקבל 5 דרקונים. יש כאן למשל שמלה מושלמת מבד פוטר יפני בחלק העליון וחצאית פרשוט בחלקה התחתון פלוס ריץ'-רץ' מוזהב בשרוולים. יש מעילים צבאיים גדולים בהדפס קומופלאז'; יש חליפת קטיפה בשני חלקים; חולצה מכופתרת שהולכת עם חצאית עפרון או מכנסי גומי מגניבים – כולם מבד דנים בגוונים שונים; יש ג'ינסים גבוהים; מכנסיים מנומרים; שמלת צינור מחטבת בהדפס נחש; חצאיות פרחוניות; ואפילו סניקרס ניו-באלאנס שהותאמו להשלמת כל מה שהולך כאן. ואם זה לא מספיק מסחרר, תדעו שמכל דגם יש פריטים בודדים, וכולם מתחלפים כל הזמן ונחטפים מפה (וגם מחנויות בקנדה ובניו יורק) עוד לפני שתספיקו להגיד דני רופ.
 
אז תפסנו מהר שמלת סריג אוברסייז עם חצאית מלמלה קצרה מחוטי כותנה נעימים; וגם סריג גולף ענקי למקסימום-התכרבלות, פלוס התוספת שתופסת – תיק קלאץ' שעיצבו יחד דורין ואחותה מורן, שנסרגו ונתפרו בעבודת יד של מורן (למותג שלה Crochet Objet). זהו חורף, תן לנו את הכי חזק שלך.

קולקציית החורף של פטיט דוריס – 250-2,000 ש"ח (מידות 36-42)
להשיג בחנות החדשה של PETITE DORIS, שבזי 28, נווה צדק, תל אביב. טל': 03.5170339, עדכונים באינסטגרם. ראשון-חמישי 10:00-19:00, שישי 10:00-16:00.

 

גם כזה וגם כזה. מתוך קולקציית החורף של פטיט דוריס

יום ככה, יום ככה. מתוך קולקציית החורף של פטיט דוריס (צילומים: אלון שפרנסקי)

 

 

די כבר, רוצים הכל. דורין בשמלת הדגל, ליד החנות החדשה

די כבר דוריס, רוצים הכל. דורין בשמלת הדגל ליד החנות (צילום ימין: אלון שפרנסקי;שמאל: "אוירה")

 

 

מתלבשים כמו החאליסי. טעימות מקולקציית החורף של פטיט דוריס

מתלבשים כמו החאליסי. טעימות מקולקציית החורף של פטיט דוריס (צילומי דורין: אלון שפרנסקי)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה