13 באפריל, 2015

חם, מתקרר, קר, קרטון

גלידה מלבנית בקרטון של פלדמן, ה-קינוח המשפחתי שלנו מהילדות, חזרה לככב בפריזרים ועוד בטעם הכי נוסטלגי שאפשר – מוקה ופיסטוק. לפרוס לכם?

תקשיבו, אנחנו יודעים שהחורף חזר למיני-קאמבק (תישאר, אתה חסר!) ואולי קצת קר בשיניים בשביל גלידה. אבל אחרי שראינו את הדבר הבא קורא לנו מהמקרר בסופר – מבחינתנו שיהיה בחוץ מינוס 17 וברד כבד, אנחנו חייבים פרוסה מזה ועכשיו.

ככה זה כשפורטים לנו על נימי הזיכרון הכי רגישים: מתברר שמותג הגלידות "פלדמן", שמציין כבר 70 שנה של ארטיקי לוקס, קסטות סנקור ומנבואים, שלפו לאחרונה מהמקפיא את ה-גלידה שזללנו כל ילדותנו באריזת הקרטון המיתולוגית ובטעם הכי פעם שאפשר – פיסטוק, מוקה ונטיפי שוקולד (או ירוק וחום בשבילכם). שיחוק-על מבחינת בלוטות הנוסטלגיה, ועושה סוף לתופעה המחרידה של לפתוח פלסטיק של גלידה בפריזר רק כדי לגלות שם קציצות קפואות (אמא די, זה לא מצחיק אותנו). הכל הודות לשי שלו, הנכד של המייסדים פדיה וברכה פלדמן ז"ל, שהחליט לעשות מחווה יפה לשורשים ולזיכרונות הדביקים של כולנו וייצר שוב את גלידת הקרטון המלבנית ההיא שיצאה כבר בשנות ה-60 ונחשבה לאריזה המשפחתית הביתית הראשונה; לטובת הדור שאף פעם לא פרסו לו לצלחת שוקו-וניל-קרטון (קינוח היסטרי במונחים של 1970). בקיצור, יש לכם מה ועל מה לטחון ביום העצמאות הקרוב.

אגב, האריזות החדשות יצאו בגרסה נדיבה ונוחה להעמסה בפריזר של 2 ליטר ועם טעמים מעודכנים יותר מפונץ'-בננה (אך על בסיס המתכון המקורי מ-1963!) כמו שמנת ושוקולד עם נטיפי שוקולד או שמנת ודובדבן עם דובדבנים. לוקסוס. יאללה, מי חולק איתנו את הוורוד?

גלידה משפחתית בקרטון של "פלדמן" – 28 ש"ח (2 ליטר)
להשיג ברשתות השיווק, ב-64 חנויות המפעל ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ. לפרטים – היכנסו לאתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה