06 בנובמבר, 2014

חלונות חדשים

הפינה של "ויטרינה" ביריד צבע טרי הופכת אותנו ברגע לפטרוני אמנות כבדים (אהובי, חכה שתראה את האוסף שלנו)

אתמול, בזמן שאנחנו מחכים ברמזור עם חבורת ילדים צוהלת במושב האחורי, ניסינו לחשב מהר את האפשרויות העומדות בפנינו לפעילויות שלא כוללות קפיצה על שלוליות והידבקות באנגינה. ואז הבריק במוחנו רעיון: למה שלא נאפסן את עצמנו ב"צבע טרי"? יריד האמנות שסיפרנו לכם עליו לא מעט, שנפתח בשלישי האחרון בפעם ה-7 (וייסגר במוצ"ש, 8.11). הרי באמנות, כמו באמנות – אין דבר כזה שאין דבר כזה (תשובת המחץ שלכם ל-"אמא, משעמם לי").

הגענו בנבחרת מלאה, עברנו בין האולמות, בהינו בעבודות שהיינו מתים לשים במקום הטלוויזיה וצחקנו איך בחיים הבאים שלנו נקנה פסל מוגזם לגינה (וגינה). ואז נחתנו במתחם של "ויטרינה", ופתאום הכל הפך לאפשרי. "ויטרינה", המיזם שהכי מנגיש עבודות אמנות עכשוויות לאנשים רגילים כמונו וכמוכם, התמקם בפינה ביריד, סידר עבודות יפהפיות בתוך חלונות קטנים, והפך אותנו ברגע לאספני אמנות מדופלמים. יש למשל מוצרי מרצ'נדייז במהדורות מוגבלות ובמחירים סמליים שקשה לא לרכוש- כמו מחברות מצוירות של זויה צ'רקסקי וגיא ינאי (45 ש"ח), או קעקועים מרהיבים (12 ש"ח) שעיצב ניר הוד בדמות האייקונים שמוצגים כעת בתערוכתו בניו יורק. יש גם עבודות חדשות שהוכנו במיוחד עבור היריד, שאתם נופלים: ספינות תלת מימדיות עשירות בפרטים קטנים שיצר ניר אדוני בחיתוך לייזר. או כתרים של אורלי הומל שנראים כאילו נוצרו ב"שפריצה" (ציטוט מפי מבקר האמנות הקטן שלנו). יש את הפסלים המיניאטורים של צדוק בן דוד, תחתיות עץ עם צילומי נוף ליליים של חנה סהר, בניינים תל אביביים מקרטון וחול שיצרה ליאת לבני, ועוד שורת עבודות אמנויות אפשריות לגמרי, משמות שכדאי לכם לזכור ולהשוויץ שאתם גיליתם אותם קודם.

משם עברנו לבקר חברים נוספים – דוכן הרהיטים של סטודיו יוביקו לעבודות עץ מקוריות ומטמטמות שעובדו מפסולת עירונית, וסטודיו התכשיטים של אבי ונירית ברמן, שם תפסנו טבעת יפהפייה שעברה "שיבוש".

בקיצור, קחו את החבורה שלכם או בואו לבד כשיש לכם שעה פנויה, ותנו לדגדוג לקנות אמנות – חופש אמיתי. הרי כולם יודעים שהתירוץ ללכת למוזיאון, הוא בשביל החנות שבסוף.

חנויות לפריטי אמנות ועיצוב ביריד "צבע טרי" – עד שבת 8.11.14 (היום, חמישי – 17:00-23:00, מחר – 10:00-19:00, שבת – 10:00-22:00)
היכל הספורט העירוני החדש (לשעבר הדרייב אין), תל אביב, עמוד הפייסבוק (טווח מחירים כללי ליריד – החל מ-18 ש"ח ועד 3500 ש"ח)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה