29 במאי, 2008

חלום עליכם

מצעים מעוצבים המגיעים היישר ממרוקו לחנותה של עיישה, ישאירו טאץ' של מלכים גם על הפוטון המנומנם שלכם. המשרתת נוט אינקלודד אבל יש למה לצפות

המשרתת מובילה אתכם לחדר הרחצה. החדר מלא אדים וריחות מתוקים. היא עוזרת לכם לפשוט את בגדיכם ולהיכנס לאמבט החם. היא רוחצת את גבכם, משמנת את גופכם, מברישה את שערכם ומלבישה אתכם בכותנת הלילה. היא מובילה אתכם לחדר המיטות, ומכניסה אתכם למיטת מלכים עמוסה בכריות. המצעים, עשויים עבודת יד מכותנה מצרית ומעוטרים ברקמות עדינות, עוטפים את גופכם. אתם הולכים לישון.

זהו. תתעוררו. נגמר החלום. למעט פרט אחד (לא, לא המשרתת):

בעקבות מסע שורשים במרוקו, התאהבה עיישה בעיצובים האותנטיים המרוקאיים והחליטה לייבא פריטים ארצה. החפצים אותם היא מביאה לחנותה, נבחרים בקפידה אחד אחד ועשויים כולם עבודת יד בידי אומנים מרוקאיים. בין השאר מביאה עיישה כלי מיטה מכותנה מצרית בעבודת יד. לכאן בעצם אנחנו חותרים. על המצעים פסי סאטן בגווני לבן, בז' או כסף או רקמות פרחים שהופכים כל מיטת פוטון מתנדנדת למיטת אפריון אורגינל מהמאה ה-18.

זה הזמן להתחיל לשדרג את החלומות ואת חדר השינה שלכם. בכלל, סליחה על השאלה, מתי החלפתם מצעים לאחרונה? בבקשה. הנה לכם משימה חשובה. עוד היום. בתודה.

כלי מיטה מיובאים ממרוקו – 1200 ש"ח לסט (סטנדרטי או על פי הזמנה מיוחדת)
להשיג בעיישה, יפת 12, סמטת החלפנים, יפו, טל': 054-6851888

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה