02 בנובמבר, 2017

חירשי צבעים

ערוץ יוטיוב שמעניק במה ססגונית לזמרים אנונימיים מכל מוצא, מין וצבע; פלוס פאזל שמורכב אך ורק מהקטע הכי מאתגר: צבעים חלקים. כך תהפכו את הוויקאנד האפור שלכם לקשת

אנחנו מביטים למעלה לעננים – אפור. פותחים את מדף הקרדיגנים בארון – אפור. מדליקים את הטלוויזיה עם כפתור AV בטעות – אפור (גם הופ בייבי עבר ערוץ?!). כבר מתחיל הדיכאון. מה דעתכם להכניס קצת צבע לסופ"ש? הנה פתרון או שניים מאירי עיניים, שירימו קצת את האווירה ויצבעו את הדכדכת העונתית בגוונים חדשים:
 
#1 ערוץ יוטיוב ברלינאי שעלה לאוויר בחורף שעבר מצהיר על אג'נדה מדליקה – לתת במה ליוצרים אנונימיים למדי, זמרים, אמני קול, הרכבים, מבצעים, סינגר-סונג-רייטרים, וואטאבר קרציות – ולהפיק עבורם קליפים באיכות צילום מרהיבה והכי HD שאפשר (כי הטריק הישן של "גילו אותי כשהעליתי סלפי שלי שר בשירותים" כבר לא עובד עלינו). והתנאי הוא שאין תנאים. האמנים שנבחרים מכל רחבי העולם (כולל מישראל אגב), יכולים להיות מכל מין, מגדר, גיל, גזע, לאום, סגנון מוזיקלי או צבע. מתוך החשיבה היפה הזו, הוחלט להקליט כל אחד מהם באולפן ריק כשברקע גוון צבע אחיד שנבחר במיוחד עבורם. והתוצאה? גלריה מהפנטת של צבעים וזמרים מסוגננים ומגניבים שמנסים את כוחם בפריצת תקרת היוטיוב.
 
לכל אחד קליפ משגע אחד, שמוביל מיד לבא אחריו, וכך חושף אתכם לעוד ועוד גווני קול, צבעי-סאונד, אמנים ושירים חדשים מכל ז'אנר: היפ-הופ, סול, R&B, ראפ, אלקטרוני, אינדי, פופ ועוד. חלקם מעולים ברמת "גילינו את הלורד הבאה!", חלקם ווירדים שחבל לכם, וכולם שווים האזנה. מתוך כל הקשת – הנה 5 הפנטונים שצדו לנו את העין והאוזן: דניס לויד (שם הבמה של ניר טיבור, משלנו!); בילי אייליש הווקליסטית בת ה-15 מאל.איי; הראפרית הבריטית היפהפיה Little Simz; מאסג'ו שמסמפל את "מישל" של הביטלס בסגנון וויל פארלי; טופז ג'ונס מניו ג'רזי, ממוצא אפריקאי-אסייתי בנאמבר טרופי-שחור וכיפי. תיהנו.

ערוץ COLORS ביוטיוב
פרטים נוספים – באתר, בפייסבוק, או באינסטגרם.

להאזין לכל גוון. מתוך ערוץ היוטיוב COLORS

להאזין לכל גוון. מתוך ערוץ היוטיוב COLORS

 

 

 

 

ליידי את מהפנטת. עוד באתר COLORS

ליידי את מהפנטת. עוד באתר COLORS

 

#2 ואם זה לא מספיק צבעוני, נסו לשים יד על אחד מ-5 הפאזלים של האמן האוסטרלי Clemens Habicht שלקח את החלק הכי קשה ומרגיז בכל פאזל – משטחי צבע אחידים (כמו שמיים) – והחליט להרחיב אותם, כך שכל פאזל שעיצב לילדים או למבוגרים מזמין להרכיב תמונת צבע בלבד. ללא אף קו, חצי-דימוי, או משהו שיקל עליכם אפילו קצת. המאתגר והגדול מביניהם בנוי מ-5,000 חלקים שיוצרים יחד תמונת גרדיאנט (מעבר צבעים מדורג) ענקית, שאף חתיכה בה אינה בגוון זהה במדויק לזו שלידה. ההבדלים המזעריים דורשים הבחנה חדה מאוד ועצבים של נזיר טיבטי (מעצבים, הגיע שעתכם לטרחן לנו על CMYK).
 
פתחו ברקע את ערוץ COLORS, פרשו את כל החתיכות על השטיח, והנה כבר הוויקאנד נצבע לו ב-50 גוונים של גוונים.

לאתר הפאזלים של קלמנס האביצ'ט – בואו הנה, או הציצו כאן בסרטון ההסבר וההרכבה של הפאזלים
לאתר האמן – Clemens Habicht

 

הטרפה חדשה, שלום. פאזל 5000 החלקים של קלמנס האביצ'ט

 

 

אנחנו מתקשים גם עם גרסת 100 חלקים. הציצו בסרטון ההרכבה של הפאזלים

אנחנו מתקשים גם עם גרסת 100 חלקים. הציצו בסרטון ההרכבה של הפאזלים

 

הייאוש נעשה יותר מייאש. Clemens Habicht Colour Puzzles

הייאוש נעשה יותר מייאש. Clemens Habicht Colour Puzzles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה