06 בנובמבר, 2011

חיי פיי

מגזין התרבות החדש Pi מהבית האולטרה קולי של אנשי "תדר" - מסתמן כדבר הכי שווה בסטנד העיתונים שלנו

עם כל הכבוד לקדמה, יש לנו עדיין חולשה למגזינים מודפסים. בייחוד לאלה שמדפדפים בהם עם לק באצבע. ואנחנו אוהבים אותם בכל פורמט ובכל מקום: לידנו במיטה, על השולחן בסלון, בשלוף בטיסות ארוכות, בדפים מבריקים וצבעוניים, חדשים מהניילון או מקומטים משנת 1990 שנקראים בגניבה בחדר ההמתנה לרופא (מיכאלה ברקו עושה את זה באמריקה!).

מגזין התרבות החדש והחינמי Pi (נשמע כמו אמריקן פאי, מסומן כמו 3.14 וכו') שאת הגיליון הראשון שלו ניתן להשיג בימים אלו ממש (מתוך קופסאות עץ מסתוריות שהונחו בקומץ חנויות נבחרות), מסתמן מהיום כאורח קבוע אצלנו במעמד העיתונים שלנו בבית. האנשים העומדים מאחורי המגזין המושקע והריבועי, הם אותה חבורה שמחה, מגניבה ומוזיקלית, שהקימה בקיץ הקודם את הפופ-אפ רדיו-בר Teder (זוכרים?). כפי שמסבירים עורכי המגזין (דרור שר וגם איתי דראי, יוני שרוני ומיכאל כהן) אין להם כלל עניין בלסמן את השמות הרותחים והבאים בעולם המוזיקה, האמנות והאינטרנט, אלא יותר בלהציע תכנים אקראיים ששווה לכם לדעת עליהם, גם בעוד שנה מהיום. כל גיליון אם כן פותח ב"רנדום" – לקט מהודק של מאמרים קצרים וכיפים שאינם משוייכים לקטגוריה ספציפית. מיד אחר כך מופיע חלק עם כתבות מעט ארוכות יותר, המוקדשות בכל פעם לנושא מרכזי אחר, ובתור התחלה – עתידנות. אם תצליחו לשים יד על הגיליון הראשון והחגיגי תמצאו למשל איורי פנטזיה של מאט ליינס (בתמונה למעלה), צילומי חנויות משפחתיות שאוטוטו נעלמות מניו יורק, סקירה על בגדי כתות, רשימת 21 המוזיקאים שחזו את העתיד ואפילו תמונות מבלוג שמשתתפיו מצטלמים באתרים הכי מפורסמים בעולם – תוך חשיפת איבריהם הפרטיים. קינקי. לסיכום, עזבו את הקוסמו והרולינג סטון – מסתמן שגם לנו וואחד פאי חם.

מגזין Pi (מבית "תדר") – ללא תשלום
להצצה בגיליון הראשון – לחצו כאן (או הצטרפו לדף הפייסבוק וקבלו עדכונים על הגיליונות הבאים)

להשיג ב"תדר" (הר סיני 5, תל אביב), "האוזן השלישית" (קינג ג'ורג' 48, תל אביב), "התחתית" (לינקולן 9, תל אביב), "המזנון" (אבן גבירול 21, תל אביב), American Apparel (קינג ג'ורג' 67, תל אביב), "מרגוזה" (רבי יוחנן 3, יפו)

 

 

Pi בריבוע. ערימה של גיליונות ראשונים (צילום ועיצוב: יוניל)

 

 

דפדפו, דפדפו. Pi Magazine הגיליון הראשון (צילום: יוניל)

 

 

 

 

 

יש עתיד. מתוך Pi Magazine (צילום: יוניל)

 

נוט בד אט אול. האיורים של מאט ליינס, מתוך הגיליון הראשון של Pi (צילום ועיצוב: יוניל)

 

 

 


[PSGallery=8ov4fy0418]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה