24 בפברואר, 2011

חיית בוקר

בלוג צילומי ארוחות הבוקר הזה - יטרוף לכם את כל הביצים מחדש

מה אתם מתכננים לאכול מחר בבוקר, דקה לפני שאתם יוצאים לסידורים? ובשבת, עם הילדים? אם עניתם א. קורנפלקס במקסימום; ב. קפה ופתי בר יבש; או ג. מה זה ארוחת בוקר?! – אתם בחברה טובה. ואם הסקר הקטן שלנו גרם לכם להבין שאתם מפספסים את הארוחה הכי חשובה ביום (אגב, אפשר לדעת איפה עובד מי שהמציא הביטוי הזה?) – חכו ותראו מה יגרמו לכם התמונות של הצלמת Jennifer Causey להרגיש.

ג'ניפר היא צלמת אמריקאית של מוצרים, מזון ואירועים, המתגוררת בברוקלין שבניו יורק, ומשם היא מתחזקת בלוג, מוציאה לאור ספרי צילום של עבודותיה, וגם מפעילה חנות צילומים מקוונת. אך מעל לכל זה – ג'ניפר פשוט אוהבת ארוחות בוקר. ולא סתם. בבלוג ההורסיוס שלה Simply Breakfast מחכות לכם אלפי תמונות מטמטמות ומגרות של ארוחות בוקר שהיא מכינה, מעצבת וכמובן מתעדת (מאז 2007), עם התייחסות לעונות השנה או לחגים, ועל כל מגוון האפשרויות שניתן להעלות על הדעת והשולחן: יש וופלים עם פירות טרופיים, יש קרואסון לצד עיתון, יש תבשיל ביצים מקסיקני, יש בייגל'ס עם גבינת שמנת, יש סלט פירות בשלוש שכבות, יש פאדג' שוקולד, פנקייק ביצת עין, פריטטה עם שמנת וקונפיטורה, ולפעמים – יש גם רק קפה בוץ וסיגריות. צודקת.

בקיצור, אם חשבתם שמוזלי וסילאן זה שיא השיאים – קחו לכם איזה יום-יומיים עם הבלוג של ג'ני, שימו לב שמתחת לתמונות יש גם מתכונים, ונראה אתכם מזמינים אותנו בשבת הקרובה לדייסת שיבולת שועל על מצע תאנים וקרמבו בצד. תעירו אותנו כשמוכן.

הבלוג Simply Breakfast של Jennifer Causey (לרכישת התמונות בחנות המקוונת ב-Etsy – לחצו כאן, לבלוג התמונות Simply Photo של ג'ניפר – לחצו כאן)

 

גם טוב. מתוך Simply Breakfast (צילום: Jennifer Causey)

 

[PSGallery=52nt2iiap10]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה