30 בינואר, 2014

חיים על הקצה

מירי חנוך מדגימה - כך תבלו יום חופש מדהים בעשרים שקלים (ועוד קצת עודף)

בוקר, אתם מחייכים כי אין לכם כלום ביומן, אף ילד שלכם לא נפל מהקורקינט וכולם מאופסנים במקומות. אתם זורקים על עצמכם בגד קל כראוי לחורף השמשי של ינואר וצועדים לכספומט, אבל הנבלה יורק לכם את הכרטיס בפנים וכותב משהו מעליב על יכולתכם הכלכלית. בכיס יש לכם 20 שקלים ובלב שאיפות לא להיכנע.

אתם משקיעים חמישה שקלים בקפה גדול בקופיקס, צועדים לגינת דובנוב, מבקשים ממישהו סיגריה, בהנחה שלא נגמלתם מהגועל נפש היוקרתי, מביטים בהורים מוכי תינוקות ושמחים ששלכם כבר גדולים.

משם אתם נכנסים לספריית בית אריאלה ונרשמים בחינם. בוחרים לכם עד 5 ספרים, ועושים טיול לים דרך שדרות רוטשילד, שם תוכלו למלא את בקבוק המים של הילדה, מהחוג דרמה של אתמול, בחינם במתקן של ווש. אחרי שגמרתם חצי ספר והליכה נעימה, אתם יורדים לנחלת בנימין פינת אחד העם ורוכשים לכם פלאפל בחמישה שקלים. אתם שבעים ומרוצים, ועוד יכולתם להיכנס לביתן הלנה רובינשטיין בחינם ולהרגיש שאתם עשירים מבפנים אם רק היה לכם כוח.

אחרי שתנוחו קצת תוכלו לצאת שוב ולקנות לכם גלידה בפיתה במזנון בקינג ג׳ורג׳ – כן הוא של בעלי אז מה אני לא מכירה עוד גלידה כזו בוז׳ה בחמישה שקלים. לפני הגלידה תוכלו לזנב כמה שורות פיתה עם טחינה וחריף שפתוחות חינם לבאי המקום. אין לי מושג מה תעשו בחמישיה האחרונה, אולי תשמרו אותה ליום חופש הבא. תכנית חומש חדשה. אה, תגידו שלא ניצחנו את השיטה?!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה