24 בינואר, 2012

חיות מחמד ומיד

מוצרי הנייר שתמר דברת מעצבת עושים חשק לקחת הפסקה מהעבודה ולהתחיל לגזור, לשרבט, להדביק ולמגנט עד מחרתיים

התוודינו כאן לא פעם על כך שעבודות יד עושות לנו את זה. בפרט כשיש בהן טוויסט מיוחד, ניחוח של ביטוי אישי או סתם הברקה מעוררת הערכה. כשראינו את גלויות המגנט שיוצרת המאיירת תמר דברת, תחת המותג "Tam2311", ידענו שלא נשקוט עד שלא נערוך איתה היכרות מעמיקה. אז צלצלנו אליה, ושאלנו מי ומה, והתברר לנו שדברת היא סטודנטית לאיור ב"שנקר" שעוסקת בעיקר בהדפסי משי ובהדפסי בלוק (חיתוכי לינוליאום).

את הגלויות שהדליקו אותנו – אלו שיש בהן צמדים של חיות בהדפסי משי שנועדו להרכבה בעזרת סיכות מתפצלות – היא יצרה בעזרת סדנת ההדפס של "בעלי המלאכה" (זוכרים?), ומלבדן תמצאו בחנות המקוונת שלה גם גלויות של 4 חיות מגנטיות (שלא מצריכות הרכבה אלא רק גזירה), מחברות בגדלים שונים, פנקסים, כרטיסי ברכה, סימניות, משחק קלפים מאויר בשם "חיות ואותיות", סיכות לדש הבגד ועוד. מה שיפה במיוחד בעבודות היד של תמר דברת היא הרוח התמימה והפשוטה ששורה עליהן, חוסר ההתחכמות (במובן המבורך של המילה) והידידותיות שהן מפגינות כלפי האדם והסביבה, מה שעושה חשק לרכוש מיד כמה וכמה גלויות עם חיות מגנטיות להרכבה, להרכיב אותן לבד (או בחברת הילדים המועדפים עלינו), לארח אותן על המקרר ולוודא שישמרו עלינו טוב טוב מפני בולמוס הזלילה הבא. גררררר.

מוצרי הנייר של Tam2311 – מחירים לדוגמא: גלויות נגזרות להרכבה – 40 ש"ח, מארז סימניות – 35 ש"ח, מארז ברכות – 23 ש"ח, מחברת A5 (גודל סטנדרטי) – 36 ש"ח, סיכות שועל/חתול – 45 ש"ח (יש להוסיף למחירים דמי משלוח בדואר).
להשיג בחנות של תמר דברת (או דרך Etsy). לפרטים נוספים – tam2311@gmail.com, או באתר (כרגע בשלבי בנייה)

תארזו לנו הכול מהכול, תודה. מוצרי הנייר של תמר דברת

 

 

ד"ש לשועלים וראש לאריות. סיכות הדש של Tam2311

 

 

עושה חשק לחזור ללימודים. מחברות יפהפיות של תמר דברת

 

[PSGallery=9wu4wj4e6x]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה