27 בדצמבר, 2017

חטאים מתוקים

גילטי פלז'רז. אי אפשר איתם, ואין סיכוי לשרוד חורף בלעדיהם. קבלו בהחרשה פרק חדש בסדרה שהכי התגעגעתם אליה, והפעם: משהו לקפל (שאינו כביסה), משהו לראות (שאינו בנטפליקס) ומשהו לנשנש (שאינו דיאטטי). על לא דבר

#1 משהו לעשות:
סרטון אינסטגרמי מטריף-דעת שנחת בתיבתנו, הוכיח שהעגור שאנחנו יודעים לקפל מנייר (קלי קלות!) הוא דרדל'ה לעומת מה שאנשים מוכשרים באמת מסוגלים לעשות בעשר אצבעות: הווידאו הקצר, שמקורו ככל הנראה ביפן (בכל זאת, אומת האוריגמי והאובסס לנייר) מציג דוגמאות מהפנטות לעד כמה ניתן למתוח את גבולות אמנות הקיפול. כל דוגמא ודמות בסרטון הבאמת מרשים הזה קופצת, או נפתחת, מתרוממת באוויר או מתפרקת לגורמים, מתנדנדת בלי עזרה, עושה טריקים-קינטיים בלי תנופה ובעיקר – מעוררת דגדוג באצבעות לקפל איזה משהו. יאללה, מי בא קוואה-קוואה?

#2 משהו לנשנש:

דה פרש מייקר -ג'אסט גוט בטר! מנטוס שוקולד וקרמל

דה פרש מייקר -ג'אסט גוט בטר! מנטוס שוקולד וקרמל

קיוסק תמים שתקפנו במקרה, הציע ליד הקופה משהו שטרם נתקלנו בו (ונתקלנו בלא מעט, כידוע): מנטוס שוקולד. תקראו שוב, זה אמיתי. חברת סוכריות הטופי הוותיקה, שבמשך שנים צברה מוניטין כמרעננת הבלי פה שלא נדע (ומטריפת בני נוער בעזרת כוס קולה) – ריעננה מאז גם את הגישה, הוסיפה טעמים חדשים, פיתחה קו מסטיקים וגלילי מהדורות מיוחדות (כמו "מנטוס SAY HELLO" בו על כל סוכריה הודפס רעיון איך להתקרב לאדם שלידך בעזרת מנטוס). אך החידוש הנועז מכולם, הוא כאמור רול סוכריות מנטוס קרמליות ולעיסות במילוי שוקולד חלב או לבן מעולה (ויש גם גרסת שוקו-מנטה. שילוב קלאסי של כל העולמות). משהו כמו וורטרז אורגינל פוגש את טופיפי. מי מייבא לנו משטח מזה?

#3 משהו לראות:

אם תופעת הרשת הקטנה הזאת עדיין לא הגיעה לפייסבוקכם, תזכרו טוב מי גילה לכם את קירסטן וויג הבאה: אווה ראיין האמריקאית (Ava Ryan), רק בת 7 וכבר שוברת את יוטיוב בזכות סרטונים מצחיקים שחושפים שלל דמויות מופרעות שפשוט פורצות מתוכה כשהמצלמה נדלקת (ליידי, את גאון). אמה של הכוכבת, קייטי ראיין, מספרת שהכל החל לפני מספר שנים, בזכות סרטון-קצרצר שזכה בטעות לתהודה גדולה באתר VINE המיתולוגי, בו אווה הפעוטה צולמה אומרת שוב ושוב "I SMELL LIKE BEEF!". מאז, ובעיקר כדי להתגבר על העצב הגדול שחוותה המשפחה לאחר פטירת דודתה של אווה במפתיע, ממשיכה האם לתעד ולצלם את בתה מוציאה מפיה בטבעיות תגובות קורעות, קאטצ'-פרייז'ס מעולים ומערכונים שלמים שלא תוכננו מראש ועושים לכולם סביבה שמח. סאטרדיי נייט לייב, רשמתם לפניכם?

לחצו פה לערוץ היוטיוב של אווה ראיין או פה לעמוד הפייסבוק
לפרקים הקודמים בסדרת גילטי פלז'רז – בואו הנה 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה