19 במאי, 2020

חזרה לחדר אושר

קארין טל, צלמת ומעצבת, עוזרת לשדרג את החדרים שהילדים סופסוף הואילו לפנות - לחללים שקום-איל-פו לגדול בהם. כך תתכוננו פיקס לסגר הבא

בתוך החדר האופטימי שלי. שמות סרוגים, מהחנות של קארין טל

סורי, הבוקר אין זמן לצ'יט-צ'אט. יש לנו עד 13:29 (מהר! לפני שהסייעת הרפואית מתחרטת) להספיק לחזור לכל קבוצת וואטסאפ ששמנו על "השתקורונה לשנה"; לעשות ריסטוק מהסופר על לחמניות בית-ספר וממרח אלכוג'ל ("נשאר בטעם נצנצים?"); להרתיח מסכות; לגהץ כפפות; להדפיס הצהרות בריאות לשנה קדימה, לקנות סוללות למדחומים – והכל תוך כדי בינג' גיא פינס שלא נתנו לנו לראות מאמצע מרץ (אייל ודניאל התחתנו בסוף? מי מעודכן לגבי זה?). אבל בתוך כל הטו-דו ליטס, יש טלפון כיפי אחד שתכל'ס הכי חכינו כבר להרים בשקט שלנו, כי הוא בטוח ירים אותנו חזרה: הלו קאריני? תרשמי הזמנה.

אחרי כל סשן צילומים, כשניגשה למחשב לעבד את התמונות שצילמה – שמה לב קארין טל, צלמת משפחות וילדים במקצועה – עד כמה היא נהנית לשחק עם תוכנות העריכה והעיצוב, לא פחות מאשר עם הפוקוס והזום. תוך כדי ניסוי ותעייה – החלה קארין לפתח סדרות פוסטרים לחדרי ילדים, עם דמויות ודימויים מקסימים שהולכים יפה יחד, ושבו מיד את כל מי שבא להצטלם אצלה בסטודיו. לאט לאט, התמקצעה והוסיפה עוד מוצרים גרפיים שעיצבה (כמו מדבקות קיר ליצירת טפטים ופטרנים או "תעודות לידה" יפות). בשלב הבא כבר איגדה סביבה צוות חברות מוכשרות, כל אחת בתחומה, שמציעות יחד מטריית רעיונות משלימים לעיצוב חדרי וחיי ילדים, הכל בהתאמה אישית ובעבודת יד עמלנית שנעשית כולה כאן.

יש למשל אותיות עץ מרופדות בשלל בדים לבחירתכם, לאיות כל שם או ביטוי (אפשר "תעירו את אבא"?). יש שטיחים סרוגים מגניבים (כבר שמנו עין על ההוא בצורת עין!). יש תיקי אירגוניות חכמות ללול, לעגלה או לאוטו – עם כל מה שנוסע במושב האחורי זקוק לו, כולל מגשון נפתח לבקבוק (!) ותא שקוף להקרנת "בייבי שארק" מהנייד (הכי מחלקת ביזנס). יש מוצרי טקסטיל רכים וקלאסיים – כמו נחשושים, וילונות, כריות, ריפוד לעגלה, מסכות-בד לילדים ואפילו אלבומי תמונות רקומים, שעושים חשק להדפיס כל פרצוף סתגלן חדש שהגננת שלחה השבוע.

אבל אנחנו פה בעיקר בשביל שוס מקורי עם טאץ' נורדי (דהיינו – משהו שהולך לשבור את האינסטגרם שלכם): אותיות שנסרגות עבורכם במיוחד בלועזית במגוון גדלים וצבעים עדכניים (בהצלחה עם לבחור בין מנטה עבה – לאפור מעושן דק), כשבבסיסן חוטי מתכת עבים ויציבים; כך שאפשר לתלות בקלות, להשעין על מדף או שידה. זה יכול להיות שם, מילה משמעותית, עם או בלי אלמנט מאפיין (כדורגל, חללית, כדור פורח, קשת, ועוד); ולאחרונה – גם בתוך לוכד חלומות מושקע פלוס.

החנות והמגוון מתחדשים כל הזמן, ככה ששווה תמיד להתעדכן ולהתחיל להלביש את קירות החדרים שהדיירים סופסוף הואילו לפנות, ולפני שהם מסתגרים פה שוב. הכינו עוד היום את הרקע הכי סוחט "וואו! מאיפה?" לשיחות הזום של המחר. COVID-20, אנחנו מוכנים.

פריטים לעיצוב חדרי ילדים בהתאמה אישית – מהחנות של קארין טל
להזמנות – חנות האונליין. פרטים נוספים באתר, בפייסבוק ובאינסטגרם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה