22 באוקטובר, 2015

חזות הקול

העונה הנוכחית של אקס פקטור בריטניה, מספקת רגעי עונג והתרוממות רוח מבורכת, ובעיקר מציגה נבחרת נשים מקסימה, חזקה ושווה. וזה עוד לפני שדיברנו על השופטות (ריטה אורה, קחי אותנו לשופינג!)

(זהירות, אייטם אסקפיסטי חוצה את הכביש)

מה שקורה העונה באקס פקטור בריטניה, מצליח לרומם את הנפש בצורה שלא צפינו, וגם לכם מגיע (לפחות עד שארץ נהדרת תחזור).

תתחילו מלשים לב לשלוש מתחרות מדהימות, שכבשו את השופטים (ואותנו) כבר באודישנים, בלטו מיד וצלחו בקלות את אתגר "6 הכיסאות" המותח והאכזרי מכולם (כיסאות מוזיקליים, גרסת משחקי הרעב). הנה הן:

לואיזה ג'ונסון – זמרת סול ענקית שמסתתרת מאחורי חזות בת השכן הפצצתית והבלונדינית. למרות גילה הצעיר (17), היא משדרת נינוחות טבעית וביטחון עצמי בידיעה שמקומה על הבמה, אבל לגמרי.
קירה וות'רס – מתולתלת, מרגשת ויפהפייה, שתצליח לגעת בכם מיד הודות לסיפור אישי כואב, אבל לא מתבכיין (ליידי, גמרת אותנו עם הקאבר לוויטני יוסטון. גמרת).
לורן מורי – בעלת מראה לא ייצוגי, שיער מבורדק ודיבור ישיר ומבולבל עם השופטים, מעוררת אמפתיה ובעלת קול חם, חזק, משוחרר ולא מתאמץ. כמו שאמרה לה כבר אחת השופטות, אנחנו רוצים להיות בסט פרנדז שלך (או לפחות מנטורים).

 
צפו באודישנים של לואיזה, קירה ולורן, אל תפספסו בשום אופן את מבחן הכסאות (כאן, כאן ופה, בהתאמה), ותנו הימור – מי מהן תעפיל לגמר או אולי אפילו תיקח מקום ראשון. ועוד לא אמרנו מילה על סיימון.

X FACTOR UK (עונה 12) – משודרת בתרגום בימי שני ושלישי (יומיים אחרי השידור החי בבריטניה), בשעה 00:15 (שידור חוזר בשישי-שבת, בשעה 18:45), ב-HOT3 וחינם ב-HOT VOD. קטעים נבחרים גם בערוץ היוטיוב של התכנית. אירוע הגמר יועבר בשידור חי מבריטניה (ללא תרגום) בלילה של ה-12.12.15 (בשני חלקים).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה