24 בנובמבר, 2019

חורף לאוהבים

סריגים למאהבים בלבד, סווטשירטים המבשרים על חזיון תעתועים קטיפתי, או כובעים מוגבהים מבד קורדרוי. החורף הישראלי בפרשנות של karin A מעולם לא פילרטט איתנו יותר. לבשו אהבה, לא גופיה

אם אנחנו לא טועים, בשושו ובלי לצאת בהכרזות, נדמה לנו שווינטר איז פיינלי קאמינג. בואו נגיד ככה, כל הסממנים כבר לגמרי כאן: שיימינג בוואטצפ למי שלא עשה חיסון / טישו אלוורה שנמכר בעשיריות / התחמקות מטרגוּטים של הגננת "נו, מי בא לקחת את חושן? כבר עלה לו ל-43.5!". אבל עם כל הכבוד, הנחליאלי שהכי חיכינו לו נמצא יותר בגזרת הגזרות, באזור קולבי העונה החדשים, המבשרים לנו בתוך מה נתעטף מעכשיו ועד שמדליקים חזרה את המזגן המרכזי במשרד (ברוריה, אוי לך אם את נוגעת בשאלטר!). והנקודה הראשונה להתחיל לנבור בה היא בחנות של קארין אביעז טפר, המלבישה הפרטית שלנו מאז שעמדנו על טעמנו, ועד עולם. והעונה, גם שלכם:

כמו בקולקציות קודמות, גם הפעם ומתוקף העובדה שקארין חולקת סטודיו, רעיונות ותמי4 עם מעצבים תעשייתיים וגרפיים עצמאיים, חלק מפריטי העונה הינם תולדה של שיתופי פעולה מפרים ויפים. כך למשל, על סדרת סוודרים מצומצמת שולבה בסריגה ההצהרה – FOR LOVERS ONLY, אותה סיגנן, ליטש ומיקם עודד בן יהודה, כך שתתנוסס על חזית וצידי סוודרים גדולים ומפנקים בעלי כיסים נסתרים; כמו גם על שרוולי סריגי גולף בקריאה אנכית; וב-4 שילובי צבעים סך הכל. כך שאם אתם אוהבי חורף מושבעים, מנהלים סטוץ ארוך עם צווארוני גולף קצרים, נאהבים או מאהבים – העונה אתם ליטרלי יכולים ללבוש את הלב שלכם על השרוולים (בתרגום חופשי מדי).  

וזה עוד לא הכל: עם המעצבת רוני לוית, נוצר ליין של טי שירטים וסווטשירטים בעלי כיתוב בהדפס קטיפתי מקסים – "סראב", "חזיון תעתועים" בערבית (ואין ביטוי טוב יותר להגדרת החורף הישראלי); ואילו המעצב הגרפי והאמן איתמר חפץ – יצר עבור העונה הדפס ירח-אוהבים חצוי על חולצות עם שרוולי 3/4. תוסיפו לזה מכנסי "עבודה" כחולים עם גומי, או סקיני קורדרוי חומים, חמימים ומחמיאים; אפודות בסריגה דקה ואה-סימטרית; בגדי גוף צמודים מבד ריב; קרדיגנים וסוודרים עבים בסריגת עיגולים מובלטים; קפוצ'ונים כהים עם הצהרת אהבה אפלה; טייצים מקומטים; או הכי שוס – כובעי "דלי" מוגבהים מקורדרוי – וקיבלתם גרדרובה גרובית יפהפייה, שכולה הצהרת אהבה לחורף המקומי. וכמו תמיד אצל קארין – כזו שמסתמנת כבעלת פוטנציאל חרישה גבוה (זהו, אנחנו לאברז שלך, על גבול הסטוקרים). הכל עשוי מבדים נעימים, נוחים ומתחשבים, ובפלטת צבעים שהכי קורצת לנו: ירוק-כהה, שחור, חום-אדמה, כחול, צהוב-חרדלי ואפור.
 
לסיכום, בין אם אתם מחפשים אהבה חדשה ומחייבת לחורף, ובין אם סתם רומן חם עם קרדיגן קז'ואלי (או להפך!) – בואו הנה ותגלו: זה לא רק שיטת הסריגה, הסוודר ההוא באמת עושה לכם עיניים.

קולקציית סתיו-חורף 2020 של karin A – להשיג בחנות אונליין
פרטים באתר, פייסבוק, אינסטגרם

 

שולפת אהבה מהשרוול. KARIN A

שולפת אהבה מהשרוול. karin A

 

 

קיי.איי, אנחנו הכי לאברז שלך. סוודרים FOR LOVERS ONLY

סוודר, יש לך כיס או שאתה שמח לראות אותנו? כובע קורדרוי וסריגי FOR LOVERS ONLY

 

לא יוצאים מזה עד אפריל. בגדי גוף ריב, KARIN A

ותראו עם מי אנחנו יוצאים החורף. בגדי גוף ריב, karin A

 

חורף, סיפור אהבה. KARIN A

קיי.איי, אנחנו כבר הכי לאברז שלך. מתוך קולקציית סתיו-חורף 2020, karin A

 

צילומים: אלינה ברגינסקי / דוגמנית: שירה ברטוב / שיער ואיפור: קארין גבע

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה